En Ar

گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان

در اين نشست، دکتر علي‌محمدي سرپرست دانشگاه ايلام با ابراز خرسندي به جهت حضور در جمع پرشور دانشجويان، به روند حضوري شدن آموزش در دانشگاه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: عليرغم فرصت کم و وجود مشکلات متعدد، همکاران اينجانب با برنامه‌ريزي و تلاش شبانه‌روزي، به نحوي شايسته امکان حضوري شدن تمام مقاطع تحصيلي و اسکان دانشجويان را فراهم کردند.

دکتر علي‌محمدي در ادامه به مطالبه مقام معظم رهبري در زمينه اسلامي شدن دانشگاه‌ها پرداخت و بيان داشت: دانشگاه اسلامي يعني التزام به علم همراه با عمل، که تحقق آن باعث مي‌شود، دانشگاه به کانون مولد فکر، انديشه، امنيت، اقتدار و ثروت مادي و معنوي تبديل گردد و مديراني شايسته و در تراز انقلاب اسلامي را براي آينده تحويل جامعه دهد.

جت‌الاسلام و المسلمين مهدوي‌راد حضور دانشجويان در دانشگاه را نشانه اميد و نشاط دانست و ابراز اميدواري کرد در قالب گفتمان دانشجويي و با اهتمام به خردورزي شاهد فعاليت‌ و انجام برنامه‌هاي فاخر از سوي دانشجويان در سطح دانشگاه باشيم.

در ادامه دکتر شيري معاون پشتيباني و منابع انساني دانشگاه، دگتر کوخايي زاده معاون آموزش و تحصيلات تکميلي، دکتر ويسه معاون فرهنگي و اجتماعي و دکتر شکري معاون دانشجويي توضيحاتي را در خصوص فعاليت‌هاي حوزه مربوطه ارائه دادند و سپس دانشجواين به بيان سئوالات و نظرات خود پرداختند و دکتر علي‌محمدي و اعضاي هيأت رئيسه نيز به صورت مبسوط پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان گزارش برگزاري نشست هيأت رئيسه دانشگاه ايلام با دانشجويان
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها