برگزاری نشست رئیس دانشگاه ایلام و یاوران علمی

خانه خبرها

به همت شوراي صنفي کارکنان دانشگاه ايلام، نشست دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام و ياوران علمي دانشگاه، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمين يعقوبي معاون دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، دکتر احمدي معاون پشتيباني و منابع انساني، دکتر علي‌زاده مشاور رئيس و مدير حوزه رياست، آقاي شاکيان مدير امور اداري و پشتيباني، دکتر خدادادي مدير برنامه و بودجه و آقاي اکبري مدير امور مالي صبح روز يک‌شنبه 9 ارديبهشت ماه 1403 در محل سالن آيت الله حيدري برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومي، دکتر علي‌محمدي رئيس دانشگاه ايلام در اين نشست با اشاره به محدوديت‌هاي مالي دانشگاه در سال 1402، يادآور شد: عليرغم مشکلات پيش آمده، با تلاش و رايزني‌هاي مختلف، توانستيم بخش زيادي از مطالبات اساتيد و کارکنان ارجمند را پرداخت کنيم.

رئيس دانشگاه ايلام با بيان اينکه مديريت دانشگاه خود را به ارتقاي سطح رفاهي ياوران علمي متعهد مي‌داند، گفت: بيش از پيش تلاش خواهيم کرد، تا وضعيت رفاهي کارکنان ارتقاء يابد.

دکتر علي‌محمدي در ادامه اقدامات انجام شده براي ياوران علمي را تشريح کرد و ابراز اميدواري نمود با تدابير اتخاذ شده در سال جاري با انجام قرعه‌کشي تعدادي از کارکنان به زيارت کربلاي معلي اعزام شوند.

در ابتداي اين نشست دکتر فرزاد محمدي رئيس شوراي صنفي کارکنان توضيحاتي را در خصوص عملکرد اين شوار در چند ماه گذشته ارائه کرد.

در ادامه ياوران علمي به بيان نظرات، سؤالات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و دکتر علي‌محمدي‌ و دکتر احمدي نيز پاسخ‌هاي لازم را ارائه کردند.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها