En Ar

بیانیه راهبرد مشارکت دانشگاه ایلام

دانشگاه ايلام در جهت انجام ماموريت سازماني خود تلاش مي کند با برنامه محوري، نگاه سيستمي و توان کارشناسي خدمات باکيفيتي را به شايستگي و در چارچوب وظايف قانوني خود به ذينفعان ارائه نمايد. 

ارائه خدمات علمي، دقيق، کارشناسي، به روز و صادقانه در چارچوب نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در صدر ارزش هاي سازماني ما قرار دارد.

هر سازماني در راستاي تحقق اهداف، اجراي مأموريت ها و ارائه خدمت به مردم، نيازمند توجه کامل مخاطبان خود مي باشد. بديهي است بدون توجه مردم و بدون دريافت بازخوردهاي حاصل از تعاملات دوسويه ، انتخاب راهبرد هاي ارائه خدمت، سخت و ناممکن مي گردد. به بيان ديگر ارائه خدمت به نحو شايسته زماني امکان پذير است که مخاطب، ميزان رضايتمندي خود را از دريافت خدمات اعلام ، تعامل و مشارکت خود را کامل نمايد. سازماني در ارائه خدمت موفق تر است که بتواند نظرات، پيشنهادات و انتقادات مخاطبين خود را دريافت و بر اساس آن راهبردهاي مناسبِ جلب رضايت را در چهارچوب قانون اتخاذ نمايد.

در اين راستا دانشگاه ايلام بر خود لازم مي داند نظرات، پيشنهادات و انتقادات آحاد مردم بويژه از سوي نخبگان، متخصصين ، صاحب نظران، مديران و کارشناسان  را گردآوري و راهکارهاي افزايش کيفيت خدمات را تدوين نمايد.

شما مي توانيد نظرات خود را از طريق دفتر بررسي ايده ها، نظرات و انتقادات در آدرس https://ilam.ac.ir/idea را براي ما ارسال نماييد.

همچنين صفحه تماس با ما شيوه هاي ارتباط با واحدهاي مختلف دانشگاه را اعلام نموده است.


شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها