En Ar

راهنمای ثبت نام ترم تابستانی ۱۳۹۹ دانشگاه ایلام

به اطلاع دانشجويان عزيز متقاضي شرکت در دوره ترم تابستاني مجازي دانشگاه ايلام مي رساند که با توجه به شرايط خاص بيماري کوئيد 19 در کشور، جهت تسهيل در فرآيند ثبت نام و با هدف جلوگيري از اتلاف وقت، مراحل ثبت نام، انتخاب واحد، کلاسها و امتحانات بصورت کاملاً غيرحضوري طراحي شده است. خواهشمند است ضمن مطالعه اطلاعيه شماره 1 دانشگاه در ارتباط با ترم تابستان، بر اساس مراحل زير قدام نماييد، بديهي است انجام ثبت نام از طرق ديگر امکانپذير نمي باشد:

الف: دانشجويان دانشگاه ايلام و دانشجويان مهمان درحال تحصيل دانشگاه ايلام (واجد شناسه کاربري و رمز يکتاي دانشجويي فعال دانشگاه ايلام):

اين دسته از دانشجويان از تاريخ 4 مرداد 1399 لغايت 9 مرداد 1399 با مراجعه به سامانه آموزشي گلستان دانشگاه، بر اساس مراحل زير اقدام به انتخاب واحد خواهند نمود.

پيشخوان خدمت — ثبت نام اصلي — ورود به ثبت نام اصلي — پرداخت مبلغ سيصد هزار تومان بعنوان پيش پرداخت — انتخاب دروس مورد نظر — ثبت دروس — انتخاب گزينه تأييد و ارسال

نکته مهم: با توجه به لزوم تأييد دروس انتخابي توسط مدير گروه، رعايت پيش نياز و چارت رشته از طرف دانشجو الزامي است و بديهي است پس از تأييد مدير گروه انتخاب واحد نهايي خواهد شد (تأييديه مدير گروه از طريق پيشخوان در سامانه گلستان انجام خواهد شد).

 

ب: دانشجويان متقاضي مهمان (ترم تابستان )

مراحل ثبت نام و انتخاب واحد اين دانشجويان طي دو مرحله انجام خواهد شد:

مرحله اول: در اين مرحله دانشجو از تاريخ 28 تير 1399 لغايت 2 مرداد 1399 با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه ايلام، بر اساس راهنماي ثبت نام اوليه دانشجويان مهمان(دانلود) تقاضاي شناسه کاربري و رمز يکتاي دانشگاه (UID) خواهد نمود. پس از تکميل مراحل ثبت نام، شناسه و رمز در تاريخ 4 مرداد 1399 براي تلفن همراه ثبت شده، پيامک خواهد شد.

مرحله دوم: در اين مرحله دانشجو با استفاده از شناسه يکتا و بر اساس راهنماي انتخاب واحد دانشجويان مهمان(دانلود) از تاريخ 4 مرداد 1399 لغايت 9 مرداد 1399 وارد سامانه آموزشي دانشگاه ايلام شده و پس از وارد نمودن اطلاعات درخواستي و پيش پرداخت شهريه، نسبت به انتخاب واحد اقدام خواهند نمود. براي دانشجويان مهمان دانشگاه ايلام اخذ معرفي نامه از دانشگاه مبدأ ضروري است (چنانچه به هر دليل دانشجو تا زمان انتخاب واحد موفق به اخذ معرفي نامه از دانشگاه مبدأ نشده است، با تکميل و بارگزاري جايگزين معرفي نامه(دانلود)، اقدام به ثبت نام خواهد نمود. بديهي است چنانچه دانشجوي مهمان نسبت به ارائه معرفي نامه تا قبل از امتحانات اقدام ننمايد، ارسال نمرات به دانشگاه مبدأ امکان پذير نمي باشد).

 

نکات مهم و قابل توجه:

*ليست دروس ارائه شده اين نيمسال در سامانه گلستان بارگزاري شده است، اضافه مي شود ارائه دروس تخصصي غير از دروس فوق با پيشنهاد دانشجويان و به شرط حد نصاب قابل بررسي است.

** واريز  مبلغ 3.000.000 ريال، پيش پرداخت بوده و شهريه نيمسال بايستي تا قبل از پايان امتحانات تکميل گردد.

*** با توجه به مصوبه دفتر محترم نهاد رهبري در دانشگاهها، دانشجو فقط  مي تواند نسبت به اخذ يک درس از گروه معارف ارائه شده در نيمسال تابستان اقدام نمايد. بديهي است مسئوليت اخذ بيش از يک درس، بر عهده دانشجو است.

*** در صورت هرگونه ابهام در مورد ترم تابستاني مي توانيد به کانال اطلاع رساني در فضاي مجازي به آدرس @ilamuni_Elearning مراجه نموده و سوالات خود را مطرح نماييد .

**** ليست نهايي دروس ارائه شده در اطلاعيه بعدي منتشر خواهد شد.

 

اداره کل امور آموزشي دانشگاه ايلام


شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها