راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1402 دانشگاه ایلام

ضمن عرض تبريک خدمت پذيرفته­ شدگان در آزمون دکتري تخصصي (Ph.D)، به اطلاع مي­رساند ثبت ­نام و پذيرش در دانشگاه ايلام به صورت  غيرحضوري و براساس برنامه زمانبندي مي­باشد. خواهشمند است با هدف تسريع در ثبت­ نام و جلوگيري از بي­ نظمي، مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد و از مراجعه حضوري جدا خودداري نماييد.

 تذکر: انجام دقيق دو مرحله زير ضروري است و عدم انجام هرکدام از مراحل، به منزله انصراف از تحصيل است.

 

 1- مرحله اول ثبت نام اينترنتي: از روز سه شنبه مورخ14/6/1402 لغايت روز سه شنبه مورخ 21/6/1402

مراحل ثبت نام اينترنتي:

- با وارد نمودن کد ملي به آدرس اينترنتي https://uid.ilam.ac.ir/reg  شناسه کاربري و رمز عبور را از طريق پيامک دريافت نماييد .

- سپس با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور وارد سامانه سيستم گلستان به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm  شده و  نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام نماييد. 

* در انتها چاپ گزارش نهايي ثبت ­نام اينترنتي ضروري است.

*جهت موارد ضروري شماره تماس 08459241246 از ساعت 8 تا 13 در روزهاي زوج پاسخگو خواهد بود.

*اطلاعات وارد شده توسط اداره تحصيلات تکميلي دانشگاه بررسي و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي­باشد. 

 

2- مرحله دوم ارسال مدارک از طريق پست پيشتاز: از روز سه شنبه مورخ 14/6/1402 تا روز سه شنبه مورخ 21/6/1402  

به آدرس: (ايلام - بلوار پژوهش - دانشگاه ايلام - ساختمان مرکزي - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - اداره تحصيلات تکميلي - واحد پذيرش و ثبت نام - کد پستي 77111-69391) 

 درج اين اطلاعات بر روي پاکت حاوي مدارک ضروري است: نام و نام خانوادگي، عنوان رشته - گرايش قبولي و عبارت (مربوط به ثبت نام دکتري) 

 

مدارک لازم جهت ارسال پستي:

1- يک نسخه تصوير تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي (پشت و رو).

2- چهار قطعه عکس سه در چهار تمام رخ در سال جاري.

3- اصل و دو نسخه از تصاوير مدارک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد که در آن معدل دوره ­ها قيد شده باشد. تبصره1: (فرم الف) براي پذيرفته ­شدگاني که به دلائلي قادر به ارائه ­ي اصل مدرک کارشناسي ارشد نمي­باشند.

تبصره2: فضلا و طلّاب حوزه­هاي علميّه قم و خراسان که دورة سطح 3 را گذرانده ­اند و يا تا تاريخ 31 شهريور 1402 دانش آموخته مي­شوند، نياز به گذراندن دروس پيشنياز به تشخيص گروه آموزشي مؤسّسه محلّ قبولي هستند.

تبصره3:  دارندگان مدارك تحصيلي معادل مي­بايست حائز شرايط «آيين نامه شرکت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمونهاي ورودي مقاطع بالاتر» باشند. آن عدّه از دارندگان مدارك معادل که قبل از تاريخ ابلاغ مصوبه جلسه شمارة 432 مورّخ 1377 شوراي عالي انقلاب فرهنگي در دوره­هاي معادل پذيرفته شده ­اند، در شمول اين مصوبّه قرار مي­گيرند.

5-(فرم ب)  تقاضانامه براي بهره­ مندي از مزاياي آموزش رايگان 

6- مغايرت عکس (فرم ج)

7- فرم پرسشنامه عمومي دانشجويان.

10- فرم اطلاعات و آدرس محل تحصيل مربوط به  دوره‌هاي کارشناسي و کارشناسي ارشد.                                        

واريز مبلغ 12.000 ريال به شماره حساب (2178609001007) به نام دانشگاه پيام­ نور شعبه بنفشه تهران (ويژه فارغ ­التحصيلان پيام ­نور که قبل از سال 1394 فارغ التحصيل شده ­اند).

10- ارائه مدرک کسب نمره زبان انگليسي، در صورت عدم ارائه نمرة زبان در زمان ثبت ­نام، دانشجو موظف است طبق مصوبه شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، نمرات لازم را جهت آزمون جامع و دفاعيه رساله دکتري اخذ نمايد.

12- پذيرفته­ شدگان با سهميه­ ي مربيان ملزم است مدرکي دال بر تاييد اشتغال مربيان به صورت رسمي- قطعي و يا رسمي- آزمايشي در دانشگاهها و موسسات عالي و همچنين موافقت نامه رسمي دانشگاه محل خدمت خود را به همراه داشته باشند.

13-  پذيرفته شدگاني که در سال گذشته در مقطع دکتري دوره روزانه مشغول به تحصيل بوده اند لازم است فرم انصراف از تحصيل را تا تاريخ قبل ار 9 آذر 1401 و دانشجويان نوبت دوم (شهريه پرداز) تا قبل از زمان ثبت نام، به اين دانشگاه ارائه نمايند در غير اينصورت قبولي آنها لغو مي گردد.

14 - کپي کارت پايان خدمت يا معافيت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

-مشمولين خدمت مقدس سربازي و همچنين دارندگان برگه اعزام به خدمت  و پذيرفته شدگاني که در حين انجام خدمت سربازي هستند،جهت اخذ معافيت تحصيلي از طريق لينک زير اقدام کنند:

services.epolice.ir

 

توجه: دانشجويان انصرافي که قبلا از معافيت تحصيلي استفاده نموده اند ميبايست حداکثر تا تاريخ 1402/6/31 معافيت تحصيلي قبلي  خود را با مراجعه به حوزه نظام وظيفه لغو و نسبت به تعيين تکليف وضعيت نظام وظيفه خود از طريق لينک زير اقدام نمايند.

services.epolice.ir

 

 ب- تکميل فرم تسهيلات رفاهي دانشجويي:     https://refah.swf.ir

 

ج- ثبت­ نام سراهاي دانشجويي (خوابگاه)   حضوري است.

د- ثبت نام امور فرهنگي :  https://kamand.ilam.ac.ir/jadid

ه-تکميل فرم هاي مرکز بهداشت، درمان و مشاوره جهت تشکيل پرونده الزامي مي باشد لذا پس از ثبت نام در لينک هاي زير با در دست داشتن کد پيگيري جهت تکميل فرم هاي مربوطه و دريافت تاييديه به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه نماييد.

لينک کارنامه سلامت روان: http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم:  http://portal.saorg.ir/physicalhealth

 

 ي- ثبت نام عضويت  نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها: https://survey.porsline.ir/s/7MSSuAd

 

 

 

نکات مهم:

  1. پس از ثبت­ نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و در اطلاعيه­ هاي بعدي، زمان شروع ترم تحصيلي جديد و نحوه شرکت در کلاسها، در سايت دانشگاه اعلام مي گردد.
  2. با توجه به ممنوعيت انتقالي و مهماني در دوره­ ي دکتري هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاه ­هاي ديگر قابل بررسي نمي­باشد.
  3. درصورت مواجه با هر گونه مشکلي به واحد پذيرش تحصيلات تکميلي با شماره 59241294-084  تماس بگيريد.
  4. در صورت انصراف دانشجو دوره روزانه و نوبت دوم به هر دليلي، طبق بخشنامه وزارت علوم، تحقيقات و فناوري دانشجو موظف است مبلغي پرداخت نمايد.

 

 

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها