بنام خدا
قابل توجه پذيرفته شدگان کارداني به کارشناسي (کارشناسي ناپيوسته) سال 1403 دانشگاه ايلام
با سلام و تبريک به مناسبت قبولي و ورود به دانشگاه ايلام، بر اساس برنامه ريزي بعمل آمده، ثبت نام و پذيرش در دانشگاه ايلام بر اساس برنامه زير مي باشد. خواهشمند است با هدف جلوگيري از بي نظمي و ثبت نام هرچه آسانتر، مراحل زير را به ترتيب انجام داده و از جابجايي زمانها خودداري فرماييد.
تذکر مهم: انجام تمام مراحل ثبت نام بصورت زير براي تمام دانشجويان ضروري بوده و عدم انجام هريک از مراحل باعث ناقص شدن ثبت نام شده و از تحصيل دانشجويان جلوگيري بعمل خواهد آمد.
بطورکلي ثبت نام از پذيرفته شدگان در دانشگاه ايلام طي سه مرحله انجام مي گيرد:
الف- ثبت نام آموزشي
الف-1- مرحله ثبت نام اينترنتي
اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز سه شنبه 1403/07/10 تا چهارشنبه1403/07/11 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:
- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://auth.ilam.ac.ir/register با وارد نمودن کد ملي بعنوان شناسه کاربري و رمز عبور (تکرار براي شناسه و رمز عبور) جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (سامانه فوق از روز سه شنبه 1403/07/10 براي دانشجويان فعال خواهد بود).
- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد.
* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.
* اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط آموزش دانشگاه صحت سنجي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي باشد. چنانچه در هر مرحله از تحصيل، دانشگاه متوجه مغايرتي در اطلاعات ثبت شده گردد، قبولي دانشجو کان لم يکن تلقي خواهد شد.
- فرمهاي زير را دانلود کرده، تکميل و در سامانه بارگزاري نماييد:
الف-2- تحويل مدارک بصورت حضوري از روز شنبه 1403/07/14 الي دوشنبه 1403/07/16
پس از تکميل فرآيند ثبت نام اينترنتي، دانشجو لازم است مدارک زير را بصورت حضوري به آدرس : ايلام بلوار پژوهش دانشگاه ايلام سازمان مرکزي- اداره کل آموزش-واحد پذيرش تحويل نمايد.
- اصل و کپي مدرک کارداني (در صورتي که ارائه اصل مدرک يا گواهي موقت مقدور نباشد، لازم است فرم شماره 6 تکميل و پس از تأييد دانشگاه محل تحصيل دوره کارداني ، ارسال گردد)
تبصره :تاريخ فراغت از تحصل مقطع کارداني قبول شدگان اين مرحله حداکثر تا 31 شهريور 1403 باشد.
در صورت درس معرفي به استاد، تاريخ فارغ التحصيلي تا 1403/09/30 بلامانع ميباشد.
تبصره2: پذيرفته شدگاني که در زمان شرکت در اين مرحله دانشجوي سال آخر مقطع کارداني بوده اند بايد فرم شماره 6 را پس از تاييد موسسه محل تحصيل مقطع کارداني همراه مدارک تحويل دانشگاه نمايند.
- اصل و کپي تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي
- 6 قطعه عکس 4×3 سال جاري
- فرم هاي تکميل شده که قبلاً دريافت و تکميل شده اند.
-اصل حکم مرخصي سالانه براي کارمندان دولت يا موافقت رسمي و بدون قيد و شرط سازمان متبوع
- اصل و کپي کارت پايان خدمت يا معافيت (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).
- ارائه اصل گواهينامه انجام خدمات قانوني مقرر(طرح لايحه نيروي انساني) يا گواهي معافيت آن
- حکم کارگزيني و فرم موافقت نامه کتبي از اداره آموزش و پرورش محل خدمت شاغلان رسمي يا پيماني وزارت آموزش و پرورش مبني بر موافقت با ادامه تحصيل آنان
- پذيرفته شدگان دوره روزانه و غيرروزانه در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال 1402 مجاز بوده اند در آزمون کارداني به کارشناسي ناپيوسته سال 1403 ثبت نام و شرکت نمايند. ضمنا داوطلبان مذکور و نيز دانشجويان در حال تحصيل در دوره روزانه و غيرروزانه سال هاي قبل به شرط داشتن شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنما (خصوصاً مقررات وظيفه عمومي براي برادران) مجاز بودند بدون انصراف از تحصيل در اين دوره از پذيرش ثبت نام و شرکت نمايند و در صورت قبولي بايد از رشته قبلي انصراف داده و مدارک آن را به دانشگاه جديد محل تحصيل خود ارائه دهند.
- داوطلباني که در سال 1402 و قبل از آن داراي قبولي با استفاده از سهميه ايثارگري در دوره هاي روزانه و يا غيرروزانه بوده اند به منظور استفاده مجدد از سهميه ايثارگري بايد فرم انصراف از تحصيل را از دانشگاه محل قبولي قبلي دريافت و به دانشگاه محل قبولي در سال 1403 ارائه نمايند.
-مشمولين خدمت مقدس سربازي و همچنين دارندگان برگه اعزام به خدمت جهت اخذ معافيت تحصيلي از طريق لينک زير اقدام کنند.
راهنماي ثبت درخواست معافيت تحصيلي
(کليه مراحل فوق در بستر سامانه انجام پذير مي باشد و نياز به مراجعه حضوري نيست )
در صورت پيش آمدن هرگونه مشکل در فرايند صدور معافيت تحصيلي مي توان در ساعات اداري با شمار ه08435924110 تماس حاصل فرماييد
* کليه دانشجوياني که درخواست معافيت نمودند بايستي تا زمان صدور معافيت کليه پيامک هاي که ارسال مي گردد را به دقت مطالعه بفرمايند
** در ورود نام رشته ،مقطع تحصيلي دقت لازم صورت گيرد
عنوان مقطع |
عنوان مقطع تعريف شده در سامانه نظام وظيفه |
کارداني |
فوق ديپلم غير پزشکي |
کارشناسي ناپيوسته |
ليسانس غير پزشکي ناپيوسته |
کارشناسي پيوسته |
ليسانس غير پزشکي پيوسته |
کارشناسي ارشد ناپيوسته |
فوق ليسانس غير پزشکي ناپيوسته |
دکتراي تخصصي |
دکتراي تخصصي ناپيوسته |
- پذيرفته شدگاني که در حين انجام خدمت سربازي هستند بايد از طريق لينک زير درخواست معافيت تحصيلي ثبت کنند و پس از تاييد دانشگاه توسط يگان از خدمت ترخيص شوند:
- پذيرفته شدگان اتباع غير ايراني ملزم به ارسال کپي يکي از مدارک اقامتي يا شناسايي معتبر زير ميباشند:
1- گذرنامه داراي حداقل 6 ماه مجوز اقامت
2- دفترچه پناهندگي سياسي صادره از سوي نيروي انتظامي
3- کارت هويت ويژه اتباع غير ايراني داراي اعتبار در سال 1402 صادره از سوي اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور
4- آخرين کارت آمايش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرين خارجي وزارت کشور
تذکر: کليه پذيرفته شدگان اتباع غير ايراني در دوره هاي روزانه موظف به پرداخت شهريه تحصيلي حداکثر به ميزان 80 درصد شهريه دوره هاي نوبت دوم(شبانه) مي باشند.
ب- ثبت نام عضويت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها
جهت ثبت نام امور نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري به لينک زير مراجعه نماييد:
https://survey.porsline.ir/s/BEL0Wj1
ج- ثبت نام امور فرهنگي
براي شناسايي توانمنديها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان را پرينت گرفته و پس از تکميل در سامانه بارگذاري شود. (فرم فرهنگي).
(شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241466 پاسخگو خواهند بود).
د- ثبت نام رفاه دانشجويي
جهت ثبت نام امور رفاه دانشجويي به لينک هاي زير مراجعه نماييد:
https: //portal.saorg.irسامانه يکپارچه صندوق رفاه
تغذيه و اسکان http://food.ilam.ac.ir
https://health.saorg.irسامانه کارنامه سلامت جسم و روان دانشجويان
(شماره تماس جهت موارد ضروري 08459241407 پاسخگو خواهند بود).
نکات مهم:
1- هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاههاي ديگر در نيمسال اول پذيرفته نمي باشد و موارد درخواستي پس از اتمام نيمسال اول تحصيل با ثبت نام از طريق پورتال وزارت علوم قابل بررسي مي باشد.
2- پذيرفته شدگان گرامي لطفا از تمامي مدارک اصلي خود قبل از تحويل به دانشگاه چندين نسخه کپي نزد خود نگهداري نمايند چون در زمان تحصيل امکان دسترسي به مدارک وجود ندارد.
3- دانشگاه ايلام مجوز جذب هيچ دانشجويي خارج از چارچوب سازمان سنجش ندارد و تمامي پذيرفته شدگان از اين طريق به دانشگاه معرفي شده و لذا از مراجعه جهت ثبت نام بصورت مستقل پرهيز فرماييد.
4- شروع کلاس ها از روز سه شنبه مورخ 17/07/1403 خواهد بود.
اداره کل آموزش دانشگاه ايلام
© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است