راهنمای ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع  کارشناسی ارشد روزانه و نوبت دوم(شهریه پرداز) سال 1403دانشگاه ایلام

ضمن عرض تبريک خدمت پذيرفته­ شدگان آزمون کارشناسي ارشد ناپيوسته سال 1403، به اطلاع مي­رساند ثبت ­نام و پذيرش در دانشگاه ايلام براساس برنامه زمانبندي و با هدف تسريع در ثبت­ نام و جلوگيري از بي­ نظمي، در دو مرحله به صورت  غيرحضوري  صورت خواهد گرفت و از مراجعه حضوري جدا خودداري نماييد.

 

 1- مرحله اول ثبت نام اينترنتي: از روز يکشنبه مورخ 18 شهريور 1403  لغايت روز جمعه مورخ 23 شهريور 1403

- با وارد نمودن کد ملي به آدرس اينترنتي https://auth.ilam.ac.ir/register  شناسه کاربري و رمز عبور را از طريق پيامک دريافت و سپس وارد سامانه سيستم گلستان به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm  شده و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام نماييد.(راهنماي ثبت نام غيرحضوري)  

* در انتها چاپ گزارش نهايي ثبت ­نام اينترنتي ضروري است.

* شماره تماس ضروري جهت پاسخگوئي 08459241294 از ساعت 8 تا 13 روزهاي اداري

*اطلاعات وارد شده توسط اداره تحصيلات تکميلي دانشگاه بررسي و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي­باشد. 

 

2- مرحله دوم ارسال مدارک از طريق پست پيشتاز: از روز دوشنبه مورخ 19 شهريور 1403  لغايت روز يکشنبه مورخ 25 شهريور 1403

به آدرس: (ايلام - بلوار پژوهش - دانشگاه ايلام - ساختمان مرکزي - معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي - اداره تحصيلات تکميلي - واحد پذيرش و ثبت نام - کد پستي 77111-69391) 

 درج اين اطلاعات بر روي پاکت حاوي مدارک: نام و نام خانوادگي، عنوان رشته - گرايش قبولي و عبارت (مربوط به ثبت نام دکتري) 

توجه: پذيرفته شدگان در صورت تمايل مي توانند مدارک خود را به صورت حضوري در بازه زماني فوق الذکر به بخش پذيرش و ثبت نام تحصيلات تکميلي تحويل نمايند.

 

 

مدارک لازم جهت ارسال پستي:

1- يک نسخه تصوير تمام صفحات شناسنامه و کارت ملي (پشت و رو).

2- چهار قطعه عکس سه در چهار تمام رخ در سال جاري(پشت نويسي شده).

3- اصل مدرک کارشناسي که در آن تاريخ فارغ التحصيلي تا 1403/06/31 و معدل دوره کارشناسي درج شده باشد به همراه يک نسخه کپي . (پذيرفته‌شدگاني که دانشنامه دريافت نموده‌اند لازم است علاوه بر دانشنامه، تصوير گواهي موقت يا تصوير ريز نمرات که معدل در آن درج شده باشد نيز ارائه دهند).

4. کپي مدرک کارداني که معدل در آن درج شده باشد (دارندگان مدرک کارشناسي ناپيوسته).

 

تبصره1:  (فرم شماره 1):پذيرفته شدگاني که تاريخ فارغ التصيلي آنها در مقطع کارشناسي بعد از 1403/3/19 مي باشد لازم است علاوه بر ساير مدارک خواسته شده فرم معدل تا 1402/11/30 داراي مهر و امضاي دانشگاه قبلي را ارائه نمايند.

تبصره3: (فرم شماره 3) فرم تعهد فراغت از تحصيل دانشجويان نيمسال آخر دوره کارشناسي که تا تاريخ 1403/06/31 فارغ التحصيل مي‌شوند

تبصره3: فضلا و طلّاب حوزه­هاي علميّه قم و خراسان و اصفهان که دورة سطح 2 را گذرانده ­اند و يا تا تاريخ 31 شهريور 1403 دانش آموخته مي­شوند، نياز به گذراندن دروس پيشنياز به تشخيص گروه آموزشي مؤسّسه محلّ قبولي هستند.

 

تبصره4: پذيرفته شدگان داراي مدرك تحصيلي معادل، بعد از ثبت نام مجوز ادامه تحصيل آنان از وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري استعلام مي گردد.

5. دريافت تاييديه تحصيلي مقطع کارشناسي ، از طريق سامانه استعلام مدرک تحصيلي  به آدرس:  ir.msrt.estelam://https

6- ارائه گواهي موافقت بدون قيد و شرط با ادامه تحصيل (خطاب به دانشگاه ايلام) پذيرفته­ شدگان شاغل در آموزش و پرورش قبل از ثبت­ نام، و همچنين موافقت با ارسال تاييديه تحصيلي و ريز نمرات مقطع قبلي

7- (فرم شماره 4):تقاضانامه بهره ­مندي از مزاياي آموزش رايگان ويژه پذيرفته ­شدگان دوره روزانه. 

8-(فرم پرسشنامه)تکميل و ارسال فرم پرسشنامه عمومي دانشجويان کارشناسي ارشد.

9- (فرم شماره 5): تکميل و ارسال فرم مغايرت عکس

10- (فرم اطلاعات آدرس): تکميل و ارسال فرم مربوط به اطلاعات و آدرس دقيق محل تحصيل  دوره کارشناسي. 

11- چاپ و ارسال گزارش نهايي ثبت ­نام اينترنتي.       

12- کپي کارت پايان خدمت يا معافيت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام وظيفه باشد).

  • مشمولين خدمت مقدس سربازي و دارندگان برگه اعزام به خدمت و پذيرفته شدگاني که در حين انجام  خدمت سربازي هستند ، بايد از طريق لينک زير درخواست معافيت تحصيلي ثبت کنند و پس از تاييد دانشگاه توسط يگان از خدمت ترخيص شوند.

sakha.epolice.ir

 

توجه: دانشجويان انصرافي که قبلا از معافيت تحصيلي استفاده نموده اند ميبايست حداکثر تا تاريخ 1403/06/31 معافيت تحصيلي قبلي  خود را با مراجعه به حوزه نظام وظيفه  لغو نموده و درخواست معافيت جديد از طريق لينک زير ثبت نمايند.

sakha.epolice.ir

 

ب- ثبت نام عضويت  نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاهها: https://survey.porsline.ir/s/7MSSuAd

ج- ثبت­ نام سراهاي دانشجويي (خوابگاه): به صورت حضوري انجام مي‌گردد.

د- ثبت نام امور فرهنگي به صورت حضوري انجام مي گردد.

د- ثبت نام رفاه دانشجويي: https://www.ilam.ac.ir/file_bank/1400/86140072-stdd-1400.docx

 

ه-تکميل فرم هاي مرکز بهداشت، درمان و مشاوره جهت تشکيل پرونده الزامي مي باشد لذا پس از ثبت نام در لينک هاي زير با در دست داشتن کد پيگيري جهت تکميل فرم هاي مربوطه و دريافت تاييديه به مرکز مشاوره دانشگاه مراجعه نماييد.

 

لينک کارنامه سلامت روان: http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم: http://portal.saorg.ir/physicalhealth

 

 

 

نکات مهم:

  • تحصيل همزمان دانشجوي کارشناسي ارشد درکليه رشته ها و مقاطع تحصيلي ديگر اعم از دانشگاه دولتي و غير دولتي ممنوع مي باشد. لذا ضروري است قبل از ثبت نام در مقطع کارشناسي ارشد انصراف قطعي خود را از تحصيل در ساير رشته ها و مقاطع ارائه نمايند.
  • فارغ التحصيلان دوره کارشناسي که در ديگر رشته ها قبول شده‌اند پذيرش آنان منوط به گذراندن دروس پيش نياز (به تشخيص گروه آموزشي)  و پرداخت هزينه اين دروس مي باشند
  • پس از ثبت­ نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و شروع سال تحصيلي جديد و نحوه شرکت در کلاسها بر اساس تقويم آموزشي مندرج در سايت دانشگاه ايلام مي باشد.
  • با توجه به ممنوعيت انتقالي و مهماني در دوره ­ي کارشناسي ارشد هيچگونه درخواستي قابل بررسي نمي­باشد.
  • کليه پذيرفته شدگان پس از ثبت نام ملزم به دريافت کارت دانشجويي از اداره حراست دانشگاه مي باشند.
  • در صورت انصراف دانشجو دوره روزانه و نوبت دوم به هر دليلي، دانشجو موظف است مبلغي پرداخت نمايد.
  • درصورت مواجه با هر گونه مشکلي به واحد پذيرش تحصيلات تکميلي در وقت اداري با شماره 59241294-084  تماس بگيريد.

 

 

                                                    معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام 

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها