En Ar

آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله‌ای انجام امور مربوط به خدمات اداری، پشتیبانی و نظافت خوابگاه‌های دانشگاه ایلام

دانشگاه ايـلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداري ، پشتيباني و نظافت خوابگاه‌هاي  خود را به متراژ 128256 مترمربع را به صورت مناقصه عمومي يک مرحله‌اي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزارنمايد. از شرکت‌هاي واجد شرايط دعوت مي­گردد جهت دريافت اسناد مناقصه، ارائه پيشنهاد قيمت از تاريخ 1399/01/25 تا پايان وقت اداري 1399/02/13 به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت مراجعه نمايند.

شرايط مناقصه:

1-  آيين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشي کشور و کليه شرايط عمومي پيمان که مغاير با آيين نامه موصوف نباشد بر اين مناقصه حاکم است؛

2-  برآورد موارد پرداختي براي دستمزد افرادي که حجم کار اعلام شده را انجام مي دهند بر اساس قانون کار و طرح طبقه بندي مشاغل و نرخ اعلامي اين دانشگاه انجام شود؛

3- کليه پرداخت ها براساس قانون کار در نظرگرفته شده است. لذا شرکت کنندگان محترم بايد براساس قانون کار قيمت پيشنهادي را ارائه نمايند.( پايه سنوات ، حق سنوات ، عيدي، بن و مسکن، حق لباس، 30 ساعت اضافه کار براي هر نفر، ماموريت، باز خريد 9 روز مرخصي  بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آناليز محاسبه شده و شرکت ها موظف به پرداخت مي‌باشند)؛

4- مبلغ 10 ميليارد ريال ضمانت نامه بانکي جهت شرکت در مناقصه دريافت مي‌گردد؛

5- با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در زمينه اين مناقصه الزامي مي‌باشد؛

6- ارائه فرم خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار الزامي مي‌باشد؛

7-توجه توجه: ، مزد روزانه با پايه سنوات، حق لباس ماهانه، عيدي و سنوات ماهانه، 30 ساعت اضافه کار ماهانه براي يک نفر و 25 روز  ماموريت ماهانه وتمام پرداخت ها بر اساس مزد اعلامي جدول بالا مي‌باشد؛

8- اولويت با شرکت هاي بومي مي‌باشد؛

9- بارگذاري آناليز پيشنهادي مهر و امضاء شده توسط شرکت بر اساس نرخ هاي درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامي مي باشد؛

10- کليه اسناد مناقصه بايد توسط شرکت مهر و امضاء شود و پس از بارگذاري به همراه اسناد شرکت در موعد مقرر تحويل دبيرخانه مرکزي داده شود؛

11- در صورت هرگونه ابهام، قبل از درج قيمت با شماره تلفن 32221635 مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه تماس حاصل نماييد؛

12- حضور دائم نماينده شرکت در دانشگاه الزامي مي‌باشد؛

13- شرکت‌هايي که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته اند و تا کنون مبادرت به تسويه حساب و ارائه مفاصا حساب ننموده اند نمي‌توانند در اين مناقصه شرکت نمايند؛

14- دانشگاه در رد يا قبول پيشنهادات مختار است؛

15- هزينه چاپ آگهي و سامانه تدارکات الکترونيک بر عهده برنده مناقصه مي‌باشد؛

 

 روابط عمومي دانشگاه ايلام

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها