En Ar

«آگهی فراخوان مناقصه یک مرحله ای» انجام امور مربوط به خدمات اداری، پشتیبانی و نظافت خوابگاه های دانشجویی دانشگاه ایلام

«آگهي فراخوان مناقصه يک مرحله‌اي»

  دانشگاه ايـلام در نظر دارد انجام امور مربوط به خدمات اداري، پشتيباني و نظافت خوابگاه‌هاي  خود را به متراژ 128256 مترمربع را به صورت مناقصه عمومي يک مرحله‌اي از طريق سامانه تدارکات الکترونيکي دولت برگزارنمايد. از شرکت‌هاي واجد شرايط دعوت مي­گردد جهت دريافت اسناد مناقصه، ارائه پيشنهاد قيمت از تاريخ 1401/02/10 تا پايان وقت اداري، به سامانه تدارکات الکترونيکي دولت مراجعه نمايند.

شرايط مناقصه:

1-آيين نامه مالي و معاملاتي دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشي کشور و کليه شرايط عمومي پيمان که مغاير با آيين نامه موصوف نباشد بر اين مناقصه حاکم است.

2-ارائه گواهي صلاحيت ايمني و پروانه کار شرکت معتبر الزامي مي باشد.

3- برآورد موارد پرداختي براي دستمزد افرادي که حجم کار اعلام شده را انجام مي دهند، بر اساس قانون کار و طرح طبقه بندي مشاغل و نرخ اعلامي اين دانشگاه ( جدول شماره يک ) انجام شود.

4-کليه پرداخت ها براساس قانون کار و احتساب سنوات در نظرگرفته شده است. لذا شرکت کنندگان محترم بايد براساس قانون کار قيمت پيشنهادي را ارائه نمايند.( پايه سنوات، حق سنوات، عيدي، بن و مسکن، حق لباس، 30  ساعت اضافه کار براي هر نفر، ماموريت، باز خريد 9 روز مرخصي  بر اساس جمع حکم و حق اولاد در آناليز محاسبه شده و شرکت ها موظف به پرداخت مي‌باشند)

5-مبلغ 15 ميليارد ريال ضمانت نامه بانکي جهت شرکت در مناقصه دريافت مي گردد.

6-با توجه به مبلغ مناقصه، داشتن سابقه انجام حداقل دو قرارداد مشابه در زمينه اين مناقصه الزامي مي باشد.

7-ارائه فرم خود اظهاري اعلام کارهاي در دست اجرا و ظرفيت آماده به کار الزامي مي باشد.

8-مزد روزانه با پايه سنوات، حق لباس ماهانه، عيدي و سنوات ماهانه، 30 ساعت  

9-اضافه کار ماهانه براي يک نفر و 10 روز ماموريت ماهانه وتمام پرداخت ها بر اساس مزد اعلامي جدول شماره يک مي باشد.

10- اولويت با شرکت هاي بومي مي باشد.

11-بارگذاري آناليز پيشنهادي مهر و امضاء شده توسط شرکت بر اساس نرخ هاي درج شده در جدول ارائه شده دانشگاه الزامي مي باشد.

12- کليه اسناد مناقصه بايد توسط شرکت مهر و امضاء شود و پس از بارگذاري به همراه اسناد شرکت در موعد مقرر تحويل دبيرخانه مرکزي داده شود.

13-حضور دائم نماينده شرکت در دانشگاه الزامي مي باشد.

14-شرکت هايي که در سنوات گذشته قرارداد انجام کار داشته اند و تا کنون مبادرت به تسويه حساب و ارائه مفاصا حساب ننموده اند نمي توانند در اين مناقصه شرکت نمايند.

15-دانشگاه در رد يا قبول پيشنهادات مختار است.

16-هزينه چاپ آگهي و سامانه تدارکات الکترونيک بر عهده برنده مناقصه مي باشد.

17-در صورت هرگونه ابهام، قبل از درج قيمت با شماره تلفن 32221635 مديريت امور اداري و پشتيباني دانشگاه تماس حاصل نماييد.

 

روابط عمومي دانشگاه ايلام

 

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها