En Ar

اجراي 74 طرح پژوهشي برون‌دانشگاهي توسط اعضاي هيئت علمي دانشگاه ايلام

مدير دفتر کارآفريني و ارتباط با جامعه دانشگاه ايلام از اجراي 74 طرح پژوهشي برون‌دانشگاهي در 26 ماه گذشته توسط اعضاي هيئت‌علمي اين دانشگاه خبر داد.

دکتر «مهدي صيدي» در اين رابطه اظهار کرد: دانشگاه ايلام به عنوان دانشگاه جامع استان، خود را در قبال مسائل، مشکلات و نيازهاي پژوهشي و مطالعاتي کلان استان و کشور مسئول و پاسخ‌گو مي‌داند و در راستاي تعامل و همکاري دوجانبه با ساير دستگاه‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و موسسات علمي و پژوهشي، تفاهم‌نامه‌ي همکاري منعقد کرده است.

وي گفت: دانشگاه ايلام در طول سه سال اخير برانجام مطالعات و پژوهش‌هاي هدفمند و تقاضامحور با تأکيد بر مشکلات و مسائل استان ايلام متمرکز شده و ضمن انعقاد تفاهم نامه‌هاي همکاري متقابل با دستگاه‌هاي اجرايي ملي و استاني، تاکنون طرح‌هاي مطالعاتي و پژوهشي متعددي به سفارش و درخواست کارفرمايان اجرا کرده است.

صيدي تصريح کرد: در سال 95 جمعاً 4 تفاهم‌نامه و در طول 2 ماه نخست سال جاري،2 تفاهم نامه منعقد شد و اعضاي هيئت علمي دانشگاه در سال 1395، 38 طرح، در سال گذشته، 19 طرح و در 2 ماه نخست سال 1397، 17 طرح پژوهشي برون دانشگاهي را انجام داده و يا در دست اجرا دارند.

منبع: https://drt.msrt.ir/fa/news

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها