En Ar

دبير دوره طرح حاميم استان ايلام: يک نخبه دانشجويي بايد ابزارهاي لازم براي مواجهه با شرايط مختلف را داشته باشد

رئيس دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام در مراسم افتتاحيه طرح "حاميم"، اظهار داشت: به بيان رهبر انقلاب، هدف در زمانه کنوني، تمدن نوين اسلامي است و نقش جوانان و دانشجويان هم در اين ميان، علمداري است.

 

حجت‌الاسلام والمسلمين مهاجر مهدوي‌راد با اشاره رسالت دانشگاه و دانشجويان، اظهار داشت: به تدبير مقام معظم رهبري، هدف و رسالت ما در مجموعه دانشگاه، بسترسازي براي ظهور امام زمان(عج) است.
حجت‌الاسلام مهدوي‌راد ادامه داد: الان در موقعيتي که قرار داريم، زمان هدف‌گذاري است و به بيان رهبر انقلاب، هدف در زمانه کنوني، تمدن نوين اسلامي است و نقش جوانان و دانشجويان هم در اين ميان، علمداري است.
وي تصريح کرد: نقش علمداري هم در اين زمينه متعلق به افرادي است که دو ويژگي بارز را دارا هستند، اول اينکه اهل بصيرت هستند و دوم اين که اهل صبر و خودسازي مي‌باشند.
دبير دوره طرح حاميم استان ايلام در مورد فوايد اين طرح، عنوان داشت: طرح حاميم علاوه بر نقش علمداري و ويژگي‌هاي افراد مورد نظر، داراي دو مولفه اصلي است که بحث بصيرت‌افزايي با استفاده از اساتيد مجرب و ديگري، مجهز شدن دانشجويان به ابزارهاي نوين براي تبليغ و بيان است چون معتقديم يک فرد به عنوان يک نخبه دانشجويي بايد ابزارهاي لازم براي مواجهه با شرايط مختلف را داشته باشد.

دبير دوره طرح حاميم استان ايلام: يک نخبه دانشجويي بايد ابزارهاي لازم براي مواجهه با شرايط مختلف را داشته باشد
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها