En Ar

حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس

امسال بازهم جهان در حالي حضور ميليوني، حماسي و انقلابي ملت بزرگ ايران را به خود ديد که مسلمانان عالم در حمايت از مظلومان فرياد مرگ بر استکبارسر دادند تا سيلي محکمي به استکبار جهاني زده و با آرمان آزادي قدس شريف تجديد ميثاق کنند.

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، هيئت رئيسه، اعضاء هيأت علمي، کارکنان و دانشجويان دانشگاه همراه با مردم ولايت مدار استان ايلام در راهپيمايي روز جهاني قدس شرکت کردند.

دانشگاهيان همگام با  تمامي اقشار با فرياد شعارهايي خواستار حمايت از مردم مظلوم و کودکان بي گناه يمن و غزه، عراق و سوريه شدند و در اين مراسم با در دست داشتن پلاکاردهايي خواستار برخورد جدي سازمان هاي بين المللي با جنايت هاي داعش در منطقه شدند.

باز هم همه آمده بودند، مردم ايلام، مهران، ملکشاهي، ايوان، بدره، دره شهر، آبدانان، دهلران، سيروان و چرداول همه به خيابان ها آمده بودند تا نشان دهند که همواره در حمايت از حق و مظلومان در برابر استکبار جهاني ايستاده اند.

سخنراني اين مراسم حجت الاسلام والمسلمين سيد صدرالدين شريعتي رئيس سابق دانشگاه علامه طباطبايي بود.

حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس حضور دانشگاهيان در راهپيمايي روز جهاني قدس
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها