En Ar

عيد سعيد فطر بر عاشقان امامت و ولايت مبارکباد.

بسم الله الرحمن الرحيم مديريت سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات همه عزيزان بدينوسيله عيد سعيد فطر را به اساتيد معزز، کارکنان گرامي و دانشجويان عزيز تبريک عرض مي نمايد. با اين همه چه خوشتر آنکه از زبان مولايمان زين العابدين و سيد الساجدين(ع) به پيشواز عيد فطر برويم و از زبان امام همام از خداوند بخواهيم که :

عيد رمضان آمد و ماه رمضان رفت          صد شکر که اين آمد و صد حيف که آن رفت


خداوندا ! ما به درگاهت توبه و بازگشت مي کنيم ، در اين روز عيد فطر که آن را روز عيد و جشن و شادي مومنان قرار دادي و براي پيروان دينت روز گردهمايي و همياري نمودي ، توبه اي از هر گناهي که انجام داده ايم يا از هر کار زشتي که مرتکب شده ايم و از هر نيت پليدي که در خاطر داشته ايم ،توبه کسي که قصد بازگشت به گناه را ندارد و پس از آن آلوده به گناه نمي شود. توبه حقيقي و خالص از هر گونه شک و ترديد.اين توبه ما را بپذير و از ما خشنود شو و ما را در اين توبه استوار و ثابت قدم گردان .آمين يا رب العالمين
مديريت سايت معاونت فرهنگي و اجتماعي 
عيد سعيد فطر بر عاشقان امامت و ولايت مبارکباد. عيد سعيد فطر بر عاشقان امامت و ولايت مبارکباد. عيد سعيد فطر بر عاشقان امامت و ولايت مبارکباد. عيد سعيد فطر بر عاشقان امامت و ولايت مبارکباد.
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها