En Ar

بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام

به گزارش روابط عمومي دانشکده کشاورزي، عصر روز چهارشنبه 98/2/4 جناب آقاي دکترعلي اکبري رياست محترم دانشگاه، دکتر رضازاده مشاور رييس و رييس حوزه رياست، و دکتر ميراب بالو مدير امور دانشجويي از گلخانه، نهالستان و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام بازديد کردند.

در اين بازديد رياست دانشگاه ضمن بررسي پروژه هاي اجرا شده در اين بخش، از اقدامات صورت گرفته ابراز خرسندي کردند و بر افزايش پروژه‌ هاي گروهي و کارآفرين و نيز تقويت روحيه همکاري بين دانشجويان و اساتيد تاکيد کردند. 

دکتر حيدري، مدير گروه جنگل ضمن تشکر از همت و مساعدت هيات رييسه محترم و رييس دانشکده کشاورزي با اشاره به ظرفيت هاي بالاي اين واحد به بيان موانع و مشکلات موجود پرداختند و بر هدف گذاري در زمينه استفاده هر چه بيشتر از ظرفيتهاي موجود جهت همکاري در زمينه هاي تحقيقاتي توليدي تاکيد کردند. 

لازم به ذکر است در اين گلخانه از بهار امسال سبزي ارگانيک کشت و عرضه شده است و براي اجراي چند پروژه ديگر از جمله توليد نهال پالونيا،  کشت گياه دارويي و معطر تيمبرا و ساير سبزيجات و گياهان دارويي در بين درختان جنگلي باغ برنامه ريزي شده است.  

در پايان از تلاش هاي خانم طاهره چامه در راه اندازي و فعاليت در گلخانه تقدير و تشکر به عمل آمد.

 

بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام بازديد رياست محترم دانشگاه از گلخانه و باغ اکولوژي گروه جنگل دانشگاه ايلام
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها