شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

برگزاری نشست رئیس دانشگاه ایلام و یاوران علمی

به همت شورای صنفی کارکنان دانشگاه ایلام، نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام و یاوران علمی دانشگاه، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین یعقوبی معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، دکتر احمدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی، دکتر علی‌زاده مشاور رئیس و مدیر حوزه ریاست، آقای شاکیان مدیر امور اداری و پشتیبانی، دکتر خدادادی مدیر برنامه و بودجه و آقای اکبری مدیر امور مالی صبح روز یک‌شنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 در محل سالن آیت الله حیدری برگزار شد.

    به گزارش روابط عمومی، دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام در این نشست با اشاره به محدودیت‌های مالی دانشگاه در سال 1402، یادآور شد: علیرغم مشکلات پیش آمده، با تلاش و رایزنی‌های مختلف، توانستیم بخش زیادی از مطالبات اساتید و کارکنان ارجمند را پرداخت کنیم.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه مدیریت دانشگاه خود را به ارتقای سطح رفاهی یاوران علمی متعهد می‌داند، گفت: بیش از پیش تلاش خواهیم کرد، تا وضعیت رفاهی کارکنان ارتقاء یابد.

دکتر علی‌محمدی در ادامه اقدامات انجام شده برای یاوران علمی را تشریح کرد و ابراز امیدواری نمود با تدابیر اتخاذ شده در سال جاری با انجام قرعه‌کشی تعدادی از کارکنان به زیارت کربلای معلی اعزام شوند.

در ابتدای این نشست دکتر فرزاد محمدی رئیس شورای صنفی کارکنان توضیحاتی را در خصوص عملکرد این شوار در چند ماه گذشته ارائه کرد.

در ادامه یاوران علمی به بیان نظرات، سؤالات و مسائل مورد نظر خود پرداختند و دکتر علی‌محمدی‌ و دکتر احمدی نیز پاسخ‌های لازم را ارائه کردند.