شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها

رویکرد جهادی دکتر «طاهر علی‌محمدی» زمینه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ایلام و کسب افتخارات متعدد است

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادبیگی منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اخلاص، صداقت، توکل و رویکرد جهادی دکتر «طاهر علی‌محمدی» رئیس دانشگاه ایلام زمینه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ایلام و کسب افتخارات متعدد است.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین «وعد مرادبیگی» منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری صبح روز دوشنبه 10 اردیبهشت ماه 1403 در دیدار با رئیس و اعضای هیأت رئیسه دانشگاه ایلام با  تمجید از روند توسعه مطلوب دانشگاه ایلام، اظهار داشت: کسب عنوان دانشگاه‌های برتر کشور توسط دانشگاه ایلام در هجدهمین جشنواره شهید رجایی در سال 1402 و تقدیر رئیس جمهور از رئیس دانشگاه یک افتخار ماندگار برای استان ایلام است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادبیگی با اشاره به تحصیل 400 دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه ایلام، گفت: این دستاورد مهم به واسطه ارتقا رتبه علمی دانشگاه ایلام و ورود به نظام‌های معتبر علمی جهانی حاصل شده است.

منتخب مردم ایلام در مجلس خبرگان رهبری با ابراز رضایت از برنامه مدیریت دانشگاه ایلام در حوزه فرهنگی و حجاب و عفاف، یادآور شد: در جریان فتنه 1401، و تلاش دشمنان برای ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها، مدیریت دانشگاه ایلام عالی عمل کرد و آرامش بی‌نظیری بر دانشگاه حاکم بود، که این موضوع شایسته تقدیر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین مرادبیگی توسعه مطلوب دانشگاه ایلام را نتیجه رویکرد جهادی مدیریت دکتر علی‌محمدی دانست و بیان داشت: اخلاص، صداقت و توکل در مجموعه مدیریت دانشگاه ایلام باعث شده است،‌ این دانشگاه به افتخارات بزرگی در زمینه‌های مختلف دست پیدا کند.

در این نشست دکتر علی‌محمدی رئیس دانشگاه ایلام با تبریک انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمین مرادبیگی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفند ماه 1402، برای ایشان در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی آرزوی موفقیت نمود.

دکتر علی‌محمدی در ادامه گزارشی از روند توسعه دانشگاه ایلام در حوزه‌های مختلف آموزشی، پشتیبانی و منابع انسانی، پژوهش و فناوری، فرهنگی و اجتماعی و دانشجویی ارائه کرد و یادآور شد: کسب عنوان برتر دانشگاه‌های کشور توسط دانشگاه ایلام در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، بر اساس 9 شاخص مربوطه، رویدادی ماندگار در تاریخ آموزش عالی استان ایلام می‌باشد.

رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه در 30 ماه گذشته اهتمام خاصی برای توسعه کارآفرینی انجام گرفت، افزود: مرکز علم و تعاون با همکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی راه‌اندازی شد، و تعاونی‌های دانشجویی تأسیس گردند، که هم‌اکنون 170 دانشجو در قالب این تعاونی‌ها مشغول فعالیت هستند.

دکتر علی‌محمدی بابیان اینکه واحدهای فناور مرکز رشد از 12 به بیش از 60 مورد افزایش یافته است، اظهار داشت: اخذ مجوز شرکت‌های دانش بنیان 700 درصد رشد داشته است.

رئیس دانشگاه ایلام از اخد مجوز 18 رشته تحصیلی جدید خبر داد و بیان کرد: مجوز دو رشته دکتری تخصصی نانو شیمی و مهندسی شیمی اخذ شد.

دکتر علی‌محمدی با بیان اینکه در سال 1402 بیش از 400 عنوان برنامه در حوزه فرهنگی اجرا شده است: در این سال 85 کرسی آزاداندیشی برگزار شد و 400 داشجوی دختر و پسر به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با اشاره به کسب عنوان دانشگاه برتر کشور در حوزه مشارکت در فعالیت‌های ورزش دانشجویی در سال 1402، اظهار داشت: با فراهم کردن امکانات مختلف ورزشی از جمله ایجاد زمین  چندمنظوره در محل خوابگاه خواهران، نوسازی سالن‌های ورزشی، راه‌اندازی استخر، خرید تجهیزات ورزشی و اهتمام به ورزش قهرمانی، شاهد درخشش دانشجویان ورزشکار دانشگاه در سطح کشور و منطقه هستیم.

رويکرد جهادي  دکتر «طاهر علي‌محمدي» زمينه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و کسب افتخارات متعدد است رويکرد جهادي  دکتر «طاهر علي‌محمدي» زمينه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و کسب افتخارات متعدد است رويکرد جهادي  دکتر «طاهر علي‌محمدي» زمينه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و کسب افتخارات متعدد است رويکرد جهادي  دکتر «طاهر علي‌محمدي» زمينه ساز توسعه مطلوب دانشگاه ايلام و کسب افتخارات متعدد است