En Ar

حضور معاون دانشجويي دانشگاه ايلام در نشست معاونين منطقه پنج کشور به ميزباني دانشگاه رازي

به گزارش روابط عمومي دانشگاه رازي، نشست معاونان دانشجويي دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالي منطقه 5 وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، 12 ارديبهشت ماه 1403 به ميزباني دانشگاه رازي در سالن جلسات حوزه رياست برگزار شد.

در اين نشست، معاونان دانشجويي دانشگاه‌هاي لرستان، کردستان، ايلام، رازي، صنعتي کرمانشاه و آيت‌اله بروجردي ميهمان دانشگاه رازي بودند.

در آغاز، دکتر محمدنبي احمدي رئيس دانشگاه رازي ضمن خيرمقدم به ميهمانان و با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مرتضي مطهري، فرارسيدن هفته گراميداشت مقام معلم و استاد را تبريک گفت و در سخناني اظهار داشت: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در جهان مرهون مجاهدت عالمان، دانشمندان و فرهيختگان دانشگاه‌ها است، امروز اگر عمليات وعده صادق، دشمن را زمينگير و متحير کرد به سبب برخورداري از قدرت علمي و دانش است.

دکتر احمدي معلمان و استادان را اسوه فداکاري در جبهه علم و دانش دانست و بار ديگر يادآور شد: اقتدار و پيشرفت هر ملّتي در گرو علم است و يکي از راه‌هاي اصلي پيشرفت علمي، دستيابي به فناوري‌هاي گوناگون و تقويت حوزه دانش‌بنيان است که در عرصه ورزش نيز بايد به اين مهم توجه شود و از ظرفيت فناوري روز و دانش‌بنيان غفلت نشود.

دکتر احمدي در پايان ضمن آرزوي موفقيت و سفري خوش براي ميهمانان در کرمانشاه، همگرايي و تعامل بيش از پيش معاونين دانشجويي منطقه 5 را منجر به پويايي هرچه بيشتر دانشگاه‌هاي اين منطقه دانست.

در ادامه، دکتر داود گوهري سرپرست معاونت دانشجويي دانشگاه رازي و دبير شوراي هماهنگي معاونان دانشجويي دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور با تبريک فرارسيدن هفته گراميداشت مقام معلم و استاد و همچنين با گراميداشت ياد و خاطره استاد شهيد مطهري، از حضور معاونان دانشجويي دانشگاه‌‎ها و مؤسسات آموزش عالي منطقه 5 در اين نشست قدرداني کرد.

دکتر گوهري با ادامه توضيحات بيان کرد: قرار است المپياد ورزش‌هاي فناورانه در سطح استاني و ملّي در سه حوزه ورزش‌هاي رباتيک، ورزش‌هاي ديجيتال و فيجيتال، فناوري و نوآوري در ورزش برگزار شود.

دبير شوراي هماهنگي معاونان دانشجويي دانشگاه‌هاي منطقه 5 کشور افزود: ثبت‌نام المپياد ورزش‌هاي فناورانه آغاز شده و تا 25 ارديبهشت ماه ادامه دارد.

در ادامه، دستور کار اين نشست با محوريت بررسي نحوه برگزاري و شرکت در المپياد ورزش‌هاي فناورانه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و حاضرين ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

دستور کار دوم نيز با محوريت با ارزيابي عملکرد مديران دانشجويي دانشگاه‌هاي منطقه 5 پيگيري شد.

حضور معاون دانشجويي دانشگاه ايلام در نشست معاونين منطقه پنج کشور به ميزباني دانشگاه رازي حضور معاون دانشجويي دانشگاه ايلام در نشست معاونين منطقه پنج کشور به ميزباني دانشگاه رازي حضور معاون دانشجويي دانشگاه ايلام در نشست معاونين منطقه پنج کشور به ميزباني دانشگاه رازي
شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها