ثبت نام پذیرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون(استعدادهای درخشان) دکتری تخصصی (Ph.D) سال 1399 دانشگاه ایلام

اطلاعيه ثبت نام پذيرفته شدگان با آزمون و بدون آزمون(استعدادهاي درخشان) دکتري تخصصي (Ph.D) سال 1399 دانشگاه ايلام

 

با سلام و عرض تبريک خدمت پذيرفته­ شدگان در آزمون دکتري تخصصي (Ph.D) و استعدادهاي درخشان، به اطلاع مي­رساند ثبت ­نام و پذيرش در دانشگاه ايلام طي دو مرحله و به صورت کاملا غيرحضوري و براساس برنامه زير مي­باشد. خواهشمند است با هدف تسريع در ثبت­ نام و جلوگيري از بي­ نظمي، مراحل زير را به ترتيب انجام دهيد و از مراجعه حضوري جدا خودداري نماييد. لازم به ذکر است که در صورت مراجعه حضوري، اين معاونت پاسخگو نمي­باشد.

الف- ثبت نام آموزشي

مراحل ثبت­ نام:

ثبت­ نام در دو مرحله به صورت غيرحضوري (الکترونيکي) و ارسال پستي مدارک است و عدم انجام هر مرحله، به منزله انصراف از تحصيل است.

1- مرحله ثبت نام اينترنتي

اين مرحله از ثبت نام بصورت اينترنتي از روز چهارشنبه مورخ 7 آبان ماه لغايت روز يکشنبه مورخ 11 آبان ماه 1399 بصورت غيرحضوري انجام گرفته و نياز به مراجعه دانشجو به دانشگاه نمي باشد. اين مرحله از ثبت نام شامل:

- ابتدا دانشجو با مراجعه به آدرس https://uid.ilam.ac.ir/reg با وارد نمودن کد ملي  جهت دريافت کد کاربري و پسورد يکتا (که در تمام مراحل تحصيل کاربردي و با اهميت است) اقدام نماييد. اين شناسه پس از پايان عمليات به شماره موبايل شما ارسال خواهد شد (جهت موارد ضروري شماره تماس 08459241246 از ساعت 8 تا 13 در روزهاي زوج پاسخگو خواهد بود).

- در مرحله بعد با مراجعه به سامانه آموزشي دانشگاه به آدرس http://edu.ilam.ac.ir/home/Default.htm (سيستم گلستان دانشگاه ايلام) مراجعه نموده و از قسمت ورود به سيستم با استفاده از شناسه کاربري و رمز عبور (که در مرحله قبل پيامک شده است) وارد سامانه شده و با استفاده از راهنماي ثبت نام غيرحضوري سامانه گلستان نسبت به ثبت مشخصات اقدام نماييد. (راهنماي ثبت نام غيرحضوري)

* بدون دريافت کد کاربري يکتا، امکان صدور کارت دانشجويي وجود ندارد.

* چاپ گزارش نهايي ثبت ­نام الکترونيکي و ارسال آن با مدارک در مرحله بعد به صورت پستي، ضروري است. (در صورت تکميل مراحل مختلف ثبت ­نام الکترونيکي اينترنتي، امکان اخذ گزارش نهايي فراهم است.)

تبصره 1: در انتهاي اين مرحله فرمهاي مشخص شده را چاپ و تکميل نموده و به انضمام مدارک لازم که به آنها اشاره خواهد شد از طريق پست به دانشگاه ارسال نماييد.  

تبصره 2: از بارگذاري مدارک غيرضروري و برگه سفيد خودداري نماييد در صورت مشاهده چنين مواردي، پذيرش نهايي امکان­پذير نمي­باشد.

اطلاعات وارد شده متعاقباً توسط اداره تحصيلات تکميلي دانشگاه بررسي شده و مسئوليت صحت اطلاعات بعهده دانشجو مي­باشد.

جهت دريافت کد تاييديه کارشناسي و کارشناسي ارشد در اين مرحله در منوي اطلاعات دانشجو قسمت اول بر روي لينک http://estelam.msrt.ir  کليک نموده و داده هاي مربوطه را وارد نماييد.

 

مرحله دوم: ارسال پستي مدارک

در اين مرحله از ثبت ­نام لازم است پذيرفته ­شدگان پس از انجام ثبت­­ نام الکترونيکي، کليه مدارک زير را تا روز پنج­شنبه مورخ 14 آبان 1399 به آدرس: (ايلام-بلوار پژوهش-دانشگاه ايلام-ساختمان مرکزي- معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي-اداره تحصيلات تکميلي-واحد پذيرش و ثبت نام- کد پستي 77111-69391) از طريق پست پيشتاز ارسال نمايند. لازم است کليه داوطلبان بر روي پاکت حاوي مدارک، نام و نام خانوادگي، عنوان رشته قبولي و عبارت (مربوط به ثبت نام دکتري) را درج نمايند.

تذکر: در صورت انجام دقيق دو مرحله فوق، ثبت ­نام قطعي است و عدم انجام هرکدام از مراحل در تاريخ­هاي مقرر، به منزله انصراف از تحصيل است.

مدارک لازم جهت ارسال پستي:

  1. دو نسخه تصوير تمام صفحات شناسنامه.
  2. دو نسخه تصوير کارت ملي (پشت و رو).
  3. 6 قطعه عکس سه در چهار تمام رخ در سال جاري.

تبصره: برادراني که پس از ثبت­ نام براي آنان معافيت تحصيلي صادر مي­شود، بايد 12 قطعه عکس سه در چهار ارسال نمايند.

  1. اصل و دو نسخه از تصاوير مدارک کارداني، کارشناسي و کارشناسي ارشد مورد تأييد وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري يا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي و يا شوراي عالي انقلاب فرهنگي که در آن معدل دوره ­ها قيد شده باشد.(به تعداد مورد نياز خود کپي برابر اصل از مدارک تحصيلي خود تهيه و نزد خود نگهداري نماييد، زيرا پس از ثبت­ نام ارائه مدارک به دانشجو امکانپذير نمي­باشد).

تبصره1: پذيرفته ­شدگاني که به دلائلي قادر به ارائه ­ي اصل مدرک کارشناسي ارشد نمي­باشند لازم است اصل گواهي تاييد شده توسط دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل اخذ مدرک مذکور (فرم الف) را تکميل و به همراه ديگر مدارک ارسال نمايند.

تبصره2: براساس مصوبه جلسه شمارة 368 مورخ 03,11,1374 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، فضلا و طلّاب حوزه­هاي علميّه قم و خراسان که دورة سطح 3 را گذرانده ­اند و يا تا تاريخ 99/7/30 دانش آموخته مي­شوند، براي يکي از کدرشته هاي امتحاني مرتبط در گروه علوم انساني مجاز به ثبت­ نام و شرکت در اين آزمون بوده­ اند. بديهي است اين دسته از داوطلبان در صورت قبولي، نياز به گذراندن دروس پيشنياز به تشخيص گروه آموزشي مؤسّسه محلّ قبولي هستند. در ضمن داوطلبان مربوط مي­ بايست در زمان ثبت­ نام، مدرك فراغت از تحصيل خود راکه توسّط مديريّت حوزه هاي علميّه صادر گرديده است، ارسال کنند.

تبصره3: دارندگان مدارك تحصيلي معادل مي­بايست حائز شرايط «آيين نامه شرکت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمونهاي ورودي مقاطع بالاتر» مصوّبه مجلس 845 شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري که طي بخشنامه شماره 77633/2 مورّخ 28/05/92 توسّط معاونت آموزشي وزارت متبوعه کليه دانشگاهها و مؤسّسات آموزش عالي ابلاغ گرديده، باشند. بديهي است آن عدّه از دارندگان مدارك معادل که قبل از تاريخ ابلاغ مصوبه جلسه شمارة 432 مورّخ 03/09/77 شوراي عالي انقلاب فرهنگي (مبني بر ممنوعيّت برگزاري دوره­ هاي معادل) در دوره­هاي معادل پذيرفته شده ­اند، در شمول اين مصوبّه قرار مي­گيرند.

  1. تکميل فرم مربوط به مغايرت عکس داوطلب
  2. تکميل و ارسال فرم پرسشنامه عمومي دانشجويان،
  3. تکميل و ارسال فرم تقاضانامه براي بهره­ مندي از مزاياي آموزش رايگان (فرم ب).
  4. کپي کارت پايان خدمت يا معافيت يا دفترچه آماده به خدمت براي آقايان (يا هر مدرک ديگر که نشان دهنده وضعيت نظام­ وظيفه باشد).

تبصره1: داوطلباني که فاقد کارت پايان خدمت و يا معافيت هستند، ضروري است فرم درخواست صدور معافيت تحصيلي جهت ارائه به پليس +10 (فرم صفحه 3 دفترچه راهنماي ثبت نام) را تکميل و ارسال نمايند.

تبصره2: آن دسته از پذيرفته­ شدگاني که اکنون در حال گذراندن خدمت مقدس سربازي هستند، لازم است پس از ثبت­نام غيرحضوري جهت دريافت نامه ترخيص از خدمت، شخصاً به مديريت تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام مراجعه نمايند.

  1. درصورت عدم ارائه نمرة زبان در زمان ثبت ­نام، دانشجو موظف است طبق مصوبه شوراي تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام، نمرات لازم را جهت آزمون جامع و دفاعيه رساله دکتري اخذ نمايد.

 10-تکميل و ارسال فرم مربوط به اطلاعات و آدرس محل تحصيل دوره هاي کارشناسي و کارشناسي ارشد.   

11-واريز مبلغ 12.000 ريال به شماره حساب (2178609001007) به نام دانشگاه پيام­ نور شعبه بنفشه تهران (ويژه فارغ ­التحصيلان پيام ­نور که قبل از سال 1394 فارغ التحصيل شده ­اند).

12-پذيرفته­ شدگان با سهميه­ ي مربيان ملزم به ارسال مدرک دال بر تاييد اشتغال مربيان به صورت رسمي- قطعي و يا رسمي- آزمايشي در دانشگاهها و موسسات عالي هستند.

تبصره: داوطلباني که با سهميه­ ي مربي پذيرفته شده ­اند لازم است نامه موافقت رسمي دانشگاه محل خدمت خود را به همراه مدارک ارسال نمايند.

14-دانشجوياني که از طريق بدون آزمون (استعدادهاي درخشان) پذيرفته شده ­اند علاوه بر مدارک فوق لازم است ضمن مطالعه فرم الصاقي زير، مدارک ذکر شده در فرم مربوط به بررسي صلاحيت عمومي را نيز ارسال نمايند.

ب- ثبت­ نام امور فرهنگي

کليه پذيرفته­ شدگان جهت تکميل ثبت­ نام، ملزم به تکميل و ارسال فرمها و پرسشنامه­ هاي امور فرهنگي و امور دانشجويي هستند.

براي شناسايي توانمندي­ها و استعدادهاي شخصي خود لطفا پرسشنامه فرهنگي دانشجويان را تکميل و به انضمام مدارک ارسال نماييد.پرسشنامه امور فرهنگي (pdf)

 

ج- ثبت­ نام رفاه دانشجويي

1-تکميل فرم تسهيلات رفاهي

 در اين مرحله بايستي در پورتال دانشجويي صندوق رفاه وزارت علوم به آدرس (bp.swf.ir) ثبت نام و شماره پرونده دريافت گردد.

 

لازم به ذکر است در صورت مراجعه به دانشگاه (در صورت امکان حضور دانشجويان در دانشگاه که از طرف دانشگاه اعلام خواهد شد)، داشتن شماره پرونده ضروري بوده و دانشجويان بايستي نسبت به تکميل فرم تسهيلات رفاهي و تحويل مدارک مورد نياز نيز اقدام نمايند. تکميل فرم تسهيلات رفاهي (pdf)

 

2- ثبت­ نام سراهاي دانشجويي (خوابگاه):

- پرداخت وديعه خوابگاه ويژه دانشجويان متقاضي خوابگاه به مبلغ 2.000.000 ريال (دويست هزار تومان) به حساب قرض­الحسنه دانشجويان به شماره حساب ( 1917068298) بانک تجارت بنام معاونت دانشجويي دانشگاه ايلام

- مطالعه و تکميل اطلاعات و فرم­هاي سراهاي دانشجويي با مراجعه به لينک زير:

دريافت فرم سراهاي دانشجويي

 

3-مرکز بهداشت، درمان و مشاوره:

پذيرفته شدگان گرامي جهت تشکيل پرونده مشاورهدر دانشگاه لطفاً به آدرس­هاي زير مراجعه و نسبت به تکميل فرم­ها اقدام نموده و به انضمام مدارک ديگر از طريق پست پيشتاز ارسال نماييد.

لينک کارنامه سلامت روان:

http://portal.saorg.ir/mentalhealth

لينک کارنامه سلامت جسم:

http://portal.saorg.ir/physicalhealth

 

تبصره: دانشجوياني که داراي حکم و عناوين قهرماني و يا داراي مدرک مربيگري و داوري در رشته ­هاي مختلف ورزشي مي­باشند (در صورت حضوري شدن دانشگاه) به نماينده مديريت تربيت بدني مستقر در محل مراجعه نمايند.

 

نکات مهم:

  1. خواهشمند است براي انجام بهينه فرآيند ثبت­ نام، مراحل و موارد فوق را رعايت نموده و از مراجعه حضوري اجتناب فرماييد.
  2. پس از ثبت­ نام اينترنتي، دانشگاه نسبت به انتخاب واحد براي تمامي دانشجويان اقدام نموده و در اطلاعيه­ هاي بعدي، نحوه شرکت در کلاسهاي مجازي اعلام خواهد شد.
  3. کلاسهاي نيمسال اول به صورت مجازي در سامانه LMS برگزار خواهد شد.
  4. زمان شروع ترم تحصيلي جديد روز شنبه مورخ 17 آبان 1399مي­باشد.
  5. با توجه به ممنوعيت انتقالي و مهماني در دوره­ ي دکتري هيچگونه درخواست مهمان و يا انتقال به دانشگاه ­هاي ديگر قابل بررسي نمي­باشد.

 

 

معاونت آموزشي و تحصيلات تکميلي دانشگاه ايلام

 

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها