حضور 450 دانشجو در بیست‌ونهمین جشنواره سراسری قرآن دانشجویان کشور

خانه خبرها

آقاي دکتر مظفر بگ‌محمدي، دبير بيست‌ونهمين جشنواره سراسري قرآن دانشجويان کشور در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومي، با اشاره به اينکه بيست‌نهمين جشنواره سراسري قرآن کريم دانشجويان با حضور 450 دانشجو از دانشگاه‌هاي محتلف کشور از اول شهريورماه، در دانشگاه ايلام آغاز شده است، اظهار کرد: اين جشنواره از روز گذشته، با برگزاري مسابقات ترتيل و تحقيق قرآن بانوان و آقايان آغاز شده و امروز، دوم شهريورماه، هم در ساير رشته‌ها به‌کار خود ادامه مي‌دهد.

وي با اشاره به اينکه دانشجويان شرکت‌کننده در اين جشنواره در پنج بخش شفاهي، کتبي، پژوهشي، ادبي و هنري با هم رقابت مي‌کنند، گفت: اين دانشجويان در چهار سطح کارداني، کارشناسي، کارشناسي‌ارشد و دکترا در 35 رشته در اين جشنواره شرکت کرده‌اند.

دبير بيست‌ونهمين جشنواره سراسري قرآن دانشجويان کشور با اشاره به اينکه مسابقات شفاهي آقايان در سالن آيت‌الله حيدري و مسابقات شفاهي بانوان در سالن دانشکده فني دانشگاه ايلام برگزار مي‌شود، افزود: امروز، دوم شهريورماه نيز از ساعت 8 مسابقات حفظ 10 جزء قرآن آغاز شده و مسابقات حفظ 20 جزء از ساعت 11 پيگيري مي‌شود.

آقاي دکتر بگ‌محمدي با اشاره به اينکه مسابقات کتبي تمامي بخش‌ها امروز، دوم شهريورماه، ساعت 11 در دانشکده علوم انساني دانشگاه ايلام برگزار مي‌شود، گفت: حافظان کل قرآن نيز عصر امروز، ساعت 15 به رقابت با يکديگر خواهند پرداخت.

وي با بيان اينکه نتايج مسابقات در روز اختتاميه اعلام مي‌شود، بيان کرد: جلسه پرسش و پاسخ قرآن نيز سوم شهريورماه، از ساعت 8 با حضور اساتيد برجسته قرآني برپا مي‌شود و پس از آن ساعت 10:30 با برگزاري مراسم اختتاميه، بيست‌نهمين جشنواره سراسري قرآن دانشجويان به‌کار خود پايان مي‌دهد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها