سخنرانی خانم پیرانی همسر شهید داریوش رضایی نژاد در دانشگاه

خانه خبرها

امروز در دهمين جشنواره دانشجويان مخترع، ممتاز و نوآور بسيجي دانشگاه­ها و موسسات آموزش عالي استان،  خانم پيراني همسر شهيد دکتر  داريوش رضايي نژاد به ايراد سخنراني پرداخت.

خانم پيراني در اين مراسم با عرض سلام به حضور حاضرين و ابراز خوشحالي به خاطر حضور در بين دانشجويان و مسئولين دانشگاه­هاي استان گفت: شهيد رضايي­نژاد و امثال ايشان فقط با سلاح قلم توانستند در  راه پيشرفت و تعالي اين کشور گام بردارند و براي همين دشمن اين افراد را مورد حمله قرار داد و با ناجوانمردانه­ترين روش آنها را به  شهادت رساند.

خانم پيراني تاکيد کرد: افتخار مي­کنم که شهيد رضايي نژاد در راه آرمانهاي مقدس و تثبيت انقلاب اسلامي جان خودرا فدا کرد و انتظار دارم همه دانشجويان ايران اسلامي راه  شهداي علمي را با قدرت ادامه دهند.

 خانم پيراني بيان داشت: شهيد رضايي نژاد علاوه بر نبوغ ذاتي، شخصي مبتکر بود که در راه شکوفايي علمي اين کشور گام برداشت و فعاليت خود را با گمنامي و بي­ادعايي ادامه مي داد .

وي هدف شهيد رضايي نژاد در تحقيقات خود را گره­گشايي از مشکلات کشور اعلام کرد و بيان داشت: بايد شما دانشجويان به دنبال تحقيقاتي برويد که در رفع مشکلات و کمبودهاي اين کشور گره گشا باشند.  

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها