حجت الاسلام هاشمی معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه: حماسه سیاسی 24 خرداد پیام عظمت، اقتدار و سربلندی نظام اسلامی را به جهانیان صادر کرد.

خانه خبرها

جلسه سخنراني حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در باره خلق حماسه سياسي صبح روز دوشنبه 17/4/92 با هماهنگي پايگاه مقاومت اداري دانشگاه در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

حجت الاسلام هاشمي در اين جلسه با تبريک فرا رسيدن ايام ماه مبارک رمضان توضيحات کوتاهي در باره اهميت اين ماه مبارک ارائه نمود و سپس به بيان و تفسير دعاي شعبانيه رسول خدا(ص) در باره اين ماه پرداخت.

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه در ادامه به خلق حماسه سياسي در 24 خرداد پرداخت و بيان داشت: انتخابات پرشور و حماسي 24 خرداد که با حضور اکثريت مردم برگزار گرديد، تحقق خواسته رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بود که در هنگامه تحولات مهم جهاني و منطقه­اي و در گذر از پيچ تاريخي اين موضوع را مطرح کردند و مردم شريف ايران اسلامي با آگاهي و بصيرت با حضور خود به نداي رهبري لبيک گفتند و با خلق حملاسه سياسي بزرگ خود در 24 خرداد پيام عظمت، اقتدار، امنيت، عزت، شادابي و ولايت پذيري ملت ايران را به جهانيان صادر کردند

حجت الاسلام هاشمي در ادامه با اشاره به انتخاب دکتر رواحاني به عنوان رياست جمهوري در انتخابات 24 خرداد گفت: رييس جمهور منتخب از افراد با سابقه انقلاب اسلامي و از دوستداران امام(ره) و رهبري مي­باشند و همه نهادها و سازمانها موظف هستند که از ايشان حمايت کنند تا شعارهاي انتخاباتي خود را که بر اساس قانون اساسي و وظايف رياست جمهوري مي­باشد تحقق بخشند.

حجت الاسلام هاشمي در پايان ابراز اميدواري کرد که رييس جمهور منتخب در تحقق اهداف خود موفق باشد و موجبات توسعه همه جانبه کشور را فراهم آورد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها