سخنرانی فرمانده سپاه ناحیه ایلام در بین کارکنان بسیجی دانشگاه

خانه خبرها

با هماهنگي پايگاه مقاومت اداري دانشگاه، جلسه سخنراني سرهنگ شاکرمي  فرمانده سپاه ناحيه ايلام در بين کارکنان بسيجي دانشگاه با موضوع تبيين اوضاع منطقه و جهان همزمان با برگزاري انتخابات رياست جمهوري صبح روز يک شنبه 22/2/92 در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

سرهنگ شاکرمي  فرمانده سپاه ناحيه ايلام در اين جلسه با تقدير و تشکر از مسئول و اعضاي شوراي پايگاه مقاومت اداري دانشگاه، با اشاره به برگزاري انتخابات رياست جمهوري در 24 خرداد گفت: براي اينکه به اهميت انتخابات رياست جمهوري و انتخاب فرد اصلح در اين زمينه پي ­بيريم، بايد از وضعيت جهان، منطقه و ايران اسلامي در شرايط کنوني تحليل مناسبي داشته باشيم.

وي با اشاره اهميت استراتژيک منطقه خاورميانه گفت: منطقه خاورميانه به علت موقعيت جغرافيايي و وجود منابع عظيم زيرزميني در سطح جهان، داراي موقعيت استراتژيک مي­باشد و براي همين غرب و آمريکا با تمام توان در منطقه متمرکز شده تا بتوانند با نفوذ در بين کشورهاي اسلامي، موازنه قدرت در سطح جهان را براي هميشه در اختيار  خود بگيرند.

سرهنگ شاکرمي افزود: امروز در منطقه خاورميانه سه گفتمان وجود دارد. اسلام ناب که بر انديشه هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبتني است، سلفي­گري که توسط کشورهاي عرب منطقه و بخصوص عربستان پشتيباني و تبليغ مي­شود و سکولاريسم که کشور ترکيه پيشتاز آن است. الان اين سه انديشه در  منطقه در حال رقابت است و اسلام ناب که بر انديشه هاي امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) مبتني مي­باشد امروز توانسته است، عليرغم تبليغات رسانه­اي غرب و مرتجعين منطقه، بيداري اسلامي را در منطقه شکل دهد. بيداري اسلامي پايه­هاي استبداد و استکبار را در منطقه سست نموده، و سقوط دولتهاي وابسته در مصر، تونس، يمن و ليبي بهترين مثال در اين زمينه است.

 سرهنگ شاکرمي تاکيد کرد: پرچمدار بيداري اسلامي ولايت فقيه در ايران است که با شجاعت، ايستادگي و درايت توانسته است اسلام ناب و از جمله بيداري اسلامي را مديريت نموده و امروز مرزهاي جغرافيايي نفوذ ايران در سطح منطقه و جهان گسترده شده و کل منطقه را در برگرفته است. بنا بر همين انديشه ناب است که اسرائيل  به عنوان متحد استراتژيک غرب و آمريکا در منطقه دچار شکست هاي پي در پي شده  و امروز در حالت ضعف به سر مي­برد.

سرهنگ شاکرمي درباره وضعيت کنوني ايران اسلامي بيان داشت: امروز ايران اسلامي توانسته است در حوزه­هاي اقتصادي، صنعتي، فرهنگي، نظامي، علمي، پزشکي و فناوريهاي نوين به پيشرفتهاي بزرگي دست يابد و اين عليرغم آن بوده است که غرب و آمريکا از تمام ابزارها براي مهار انقلاب اسلامي استفاده کرده­اند، اما با رهبري مدبرانه حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري( مدطله العالي) و حضور هميشگي مردم،  جمهوري اسلامي توانسته است  از تمام چالشها و بحرانها عبور نمايد.

با توجه به مسائل فوق الذکر است که اهميت  انتخابات رياست جمهوري بيشتر نمايان مي­شود و براي همين ما بايد رييس جمهوري را انتخاب نماييم که ولايتمدار، انقلابي و کارآمد باشد تا  جمهوري اسلامي بتواند به روند رشد و توسعه روز افزون خود ادامه دهد و اين امر فقط با حضور گسترده و انتخاب با بصيرت ما ممکن خواهد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها