سخنرانی حجت الاسلام هاشمی در­باره ویژگیهای امام خمینی(ره)

خانه خبرها

سخنراني حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با موضوع ويژگيهاي امام خميني(ره) با هماهنگي پايگاه مقاومت اداري دانشگاه، صبح امروز در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

حجت الاسلام هاشمي با بيان اينکه براي تبيين ويژگيهاي حقيقي امام(ره)، بايد رمز موفقيت و جاودانگي امام(ره) را شناخت، بيان داشت: امام(ره) در دوران مبارزه با حکومت طاغوت و  مقابله با قدرتهاي جهاني اگر به موفقيت دست يافت و در اين مورد هيچ ترس و واهمه­اي نداشت، اين امر از ايمان راسخ و توکل ايشان بر خداوند متعال مايه مي­گرفت.

در آن زماني کسي جرأت مقابله و اقدام بر ضد استکبار و ابرقدرتها را نداشت و حتي کسي اين امر را تصور نمي­کرد و فقط اين امام(ره) بود که با ايمان و اتکاء به قدرت خداوند متعال، در برابر ابرقدرتها موضع گيري کرد و با ايستادگي خود به عنوان يک الگو در سطح منطقه و جهان تبديل گرديد.

حجت الاسلام هاشمي افزود: امام(ره)براي ادامه پيروزي و تداوم انقلاب اسلامي به دو مووضع اساسي ما را رهنمون کرده است، اول ايمان به خدا که قدرتش مافوق تمام قدرتها است. دوم موضوع وحدت است که براي حرکت رو به جلو از اهميت اساسي برخوردار است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها