مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان: به حق مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام در دانشگاه ایلام از بی نظیر ترین مراسم های تشییع و تدفین شهدا بود

خانه خبرها

مراسم شام غريبان شهداي گمنام شب چهارشنبه29/9/1391 در مسجد دانشگاه با حضور دکتر سياري معاون فرهنگي و اجتماعي، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي و جمعي از دانشجويان برگزار گرديد.

در اين مراسم پس از قرائت زيارت عاشورا و مداحي توسط آقاي دوستي مداح اهل بيت، جناب اقاي سرهنگ منتظري مديرکل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس استان ايلام، به بيان روايت هايي از دوران نوراني دفاع مقدس پرداختند. ايشان با اشاره به اهميت و لزوم تدفين شهداي گمنام در دانشگاهها گفت: دانشگاه مرکز اصلي شهيدپروري و ساختن انسانهاي صالح و مومن است و بايد قدر اين شهداي گمنام را دانست که دانشگاه را براي آرميدن خود انتخاب کردند.

سرهنگ منتظري با اشاره به تدفين شهداي گمنام بعد از دفاع مقدس در کشور تصريح کرد: به حق مراسم تشييع و تدفين شهداي گمنام در دانشگاه ايلام از بي نظير ترين مراسم­هاي تشييع و تدفين شهدا بود که در طول سالهاي اخير شرکت کردم و به پاس اين حماسه کم نظير حضور از مسئولين دانشگاه و اساتيد، کارکنان، دانشجويان عزيز که با حضورشان خيلي چيزها را به دشمنان ثابت کرده و در رأس همه از رياست دانشگاه کمال تشکر و قدرداني را دارم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها