حاج عمران علی محمدی نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی: بنده واقعاً از فعالیت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضایت دارم

خانه خبرها

حاج عمران علي محمدي نماينده محترم مردم استان در مجلس شوراي اسلامي: بسياري از فعاليت هايي که در اين دوره مديريت در دانشگاه ايلام صورت پذيرفته نسبت به گذشته قابل قياس نيست. من ضمن اعلام رضايت از عملکرد دانشگاه در اين دوره، با تمام توان در خدمت دانشگاه ايلام خواهم بود.

حاج عمران علي محمدي نماينده محترم مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، صبح امروز پس از ديدار با دکتر علي محمدي رياست محترم دانشگاه، از طرح هاي عمراني دانشگاه ايلام بازديد به عمل آورد.

ايشان بيان کردند: ما امروز با حضور رياست، معاونين و اساتيد محترم، از دانشگاه بازديدي داشتيم. بعضي پروژه هاي عمراني مهم به افتتاح رسيده است و پروژه هاي مهم ديگر پيشرفت خوبي را نشان مي دهند. خيلي از کارهايي که صورت گرفته است نسبت به گذشته قابل قياس نيست. جناب آقاي دکتر علي محمدي و همکارانشان در اين مدت با دلسوزي تمام و با پيگيري هاي مستمري که با نهادهاي مختلف و بنيادهاي خيريه داشته اند، توانسته اند اعتبارات خوبي جذب کنند و پروژه هايي چون استخر ورزشي، کتابخانه مرکزي، پروژه هاي خوابگاهي، آزمايشگاه مرکزي و ... براي آينده دانشگاه بسيار اميدوارکننده است.

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي پس از بازديد از طرح هاي عمراني در جلسه با هيأت رئيسه دانشگاه، ضمن تشکر از زحمات رياست دانشگاه و همکارانشان بر افزايش تلاش دانشگاه در زمينه طرح هاي تحقيقاتي تأکيد کرد و بيان نمود: بايد براي بخش تحقيقات و پژوهش در دانشگاه اقدامات جدي صورت بگيرد و ما هم پيگيري هاي لازم را انجام خواهيم داد. چون در اين زمينه احساس نياز مي شود و انشاءالله در اين صورت زمينه هاي پيشرفت استان فراهم مي گردد. البته اين مهم نياز به تعامل مثبت ساير مديران اجرايي استان با دانشگاه دارد.

آقاي علي محمدي ادامه داد: دانشگاه ايلام در ابتدا به صورت يک دانشکده زير نظر دانشگاه رازي کرمانشاه بوده است که بعد از 20 سال از شروع فعاليت دانشگاه، به تازگي شاهد استقلال هيأت مميزه دانشگاه هستيم و اين امر براي ما بسيار خوشحال کننده است.

حاج عمران علي محمدي خاطر نشان کرد: در زمينه افزايش تعداد اساتيد و دانشيارهاي دانشگاه رشد قابل ملاحظه اي را مي بينيم که در همين راستا سياست بومي گزيني دانشگاه (بيش از 85% بورس بومي و بيش از 70% جذب بومي) قابل تقدير است و به عنوان يک نقطه مثبت تلقي خواهد شد که انشاءالله با همکاري مديران ارشد استان، در زمينه فعاليت هاي پژوهشي و تحقيقاتي تصميمات خوبي گرفته شود.

وي ادامه داد: با همکاري سازمان هاي دولتي و غير دولتي در بخش نفت، صنعت، آب، راه و مسکن مي توان راهکار هايي را براي پيشرفت و توسعه دانشگاه و استان کسب کرد.

نماينده مجلس در پايان بيان نمود: بسياري از کارهايي که در اين دوره مديريت در دانشگاه ايلام صورت پذيرفته مثل استقلال هيأت مميزه دانشگاه، اخذ مجوز قطعي تأسيس پرديس خودگردان دانشگاهي، اخذ مجوز پژوهشکده گياهان دارويي و معطر و اخذ مجوز پذيرش دانشجو در مقطع دکتري، در نوع خود قابل تقدير و بي نظير است. بنده واقعاً از فعاليت دانشگاه و اقدامات صورت گرفته رضايت کامل دارم و با تمام توان در خدمت دانشگاه ايلام خواهد بود.

ايشان با اشاره به اهميت فضاي آرام در محيط هاي دانشگاهي در راستاي نيل به پيشرفت علمي و انجام کارهاي پژوهشي افزود: خوشبختانه در دانشگاه ايلام نسبت به ساير دانشگاه هاي کشور آرامش بهتر و بيشتري حاکم بوده است. اميدواريم انشاءالله با همدلي، همکاري و عنايت دولت تدبير و اميد آينده خوبي براي دانشگاه و استان رقم بخورد و شاهد تلاش فکري و تلاش تحقيقاتي بيش از پيش و اقدامات همراهي با بخش هاي مختلف، براي توسعه و پيشرفت استان توسط اساتيد محترم دانشگاه، اعضاي هيأت علمي و نيروهاي نخبه باشيم و پيشرفت و توسعه بيشتر و بهتر استان در راستاي همکاري با بخش هاي مختلف را نظاره گر باشيم. چرا که استفاده از پتانسيل هاي دانشگاه براي به نتيجه رسيدن پيشرفت استان براي ما بسيار افتخار آميز خواهد بود. از مجموعه وزارت محترم علوم، تحقيقات و فناوري درخواست داريم که بيشتر از گذشته در جهت رشد و توسعه دانشگاه ايلام مساعدت لازم را به عمل آورند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها