برگزاری چهارمین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره قرآنی دانشجویان سراسر کشور در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

«به گزارش خبرنگار روابط عمومي»  چهارمين جلسه شوراي سياستگذاري جشنواره قرآني دانشجويان سراسر کشور در سالن جلسات دانشگاه ايلام با حضور آقاي دکتر صحرايي رياست محترم دانشگاه، آقاي مهندس کلانتري معاون محترم سياسي امنيتي استانداري ايلام،حجت الاسلام والمسلمين هاشمي معاون محترم فرهنگي نهاد نمايدگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، آقاي مهندس منصور پور شهردار محترم ايلام، آقاي ميرزاد رئيس محترم شوراي اسلامي شهر ايلام، آقاي عقابي معاون محترم سيماي ايلام، آقاي شهيدي معاون محترم اوقاف  و امور خيريه،آقاي شنبه زاده مديرکل محترم ميراث فرهنگي ايلام، آقاي صبوحي مديرمحترم باشگاه هاي اداره ورزش و جوانان و آقاي رستمي مسئول محترم دارالقرآن هاي سازمان تبليغات اسلامي و آقاي دکتر بگ محمدي معاون محترم فرهنگي و اجتماعي دانشگاه برگزار گرديد .

در اين جلسه آقاي دکتر صحرايي رياست محترم دانشگاه ضمن خير مقدم به مديران محترم و تشکر از توجه سازمان ها به اهميت قرآن و مباحث پيرامون آن اظهار داشت : دانشگاه ايلام و شهر ايلام ميزبان بيست و نهمين جشنواره قرآني دانشجويان سراسري کشور در شهريور ماه امسال است .

وي گفت :اين جشنواره با 37 رشته با محوريت قرآن برگزار مي شود، با توجه به ملي بودن آن و حضور نمايندگان تمام استان ها از اهميت خاصي برخوردار است و بيان داشت اين بزرگ ترين جشنواره اي است که تا به امروز در ايلام برگزار مي شود پس اهميت همکاري ادارات  و نهادهاي دولتي و خصوصي بيشتر به چشم مي آيد .

رياست محترم دانشگاه ايلام گفت : با توجه به زير ساخت هاي موجود در دانشگاه آقاي دکتر هاشمي معاون فرهنگي وزارت علوم تحقيقات و فناوري در سفر خود به ايلام ، شهر ايلام را بعنوان ميزبان اين مسابقات معرفي نمود .

آقاي دکتر صحرايي اضهار داشت : يکي از مهم ترين ويژگي هاي اين جشنواره برگزاري در سال اقتصاد و فرهنگ است که مي توان بزرگ ترين فعاليت فرهنگي سال جاري استان را رقم زد .

ايشان بيان داشت : دانشگاه طوري برنامه ريزي نموده که استان ايلام در سطح کشور نشان داده شود و با حضور اساتيد بين المللي قرآن در مدت برگزاري جشنواره مي توان محفل انس با قرآن کريم را در امامزادگان و نيز کارگاه هاي قرآني برگزار نماييم.

مهندس کلانتري معاون سياسي امنيتي استانداري ايلام در سخناني اظهار داشت : در سال اقتصاد و فرهنگ و در ماه مبارک رمضان کار براي قرآن حال و هوايي آسماني دارد و ادامه داد اتفاق، اتفاق خوبي است بايد شرايط پيش آمده را با ارزش بدانيم چون سالي يک استان براي برگزاري اين جشنواره انتخاب مي شود فرصتي سي چهل ساله نصيب ايلام شده و بيان داشت تلاش ما اين است در شوراي اداري استان اين است که تمام ادارات و نهادها در برگزاري اين جشنواره مشارکت داشته باشند .

 

معاون سياسي امنيتي استاندار ايلام گفت : فرزندان ما به شدت در خطر هستند ، پس ما بايد برنامه ريزي داشته باشيم و مراقب باشيم ، چون براي آنها برنامه دارند و چه بهتر اين برنامه ريزي ما قرآني باشد که هم جوان و هم جامعه از آرامش روحي و رواني برخوردار باشد.

شايان ذکر است در اين جلسه هر کدام از مديران با امکانات موجود در سازمان هاي خود مساعدت و همکاري در بيست و نهمين جشنواره قرآني دانشجويان سراسر کشور را اعلام نمودند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها