دکتر علی محمدی: کسب مقام های مختلف انجمن های علمی دانشگاه نشان از هدف گذاری صحیح و برنامه ریزی دقیق دانشگاه در پشتیبانی، حمایت و بسط چنین انجمن هایی است.

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، دکتر علي محمدي رياست محترم دانشگاه در افتتاح سومين جشنواره درون دانشگاهي حرکت گفت: در راستاي تشويق دانشجويان عزيز به فعاليت هاي علمي، پژوهشي و فعال نمودن هرچه بيشتر انجمن هاي علمي دانشگاه، همانند سال هاي گذشته دانشگاه اقدام به برگزاري سومين جشنواره درون دانشگاهي حرکت و برپايي نمايشگاهي در اين خصوص نمود. اين نمايشگاه با حضور 22 انجمن علمي فعال دانشگاه به مدت 3 روز در محوطه دانشگاه برگزار مي باشد.

وي با بيان اين که برگزاري چنين برنامه هايي نتايج ثمربخشي در حوزه فعاليت هاي علمي دارد، بيان داشت:  قطعاً با توجه به اهميتي که رشد علمي در حصول اقتدار و عزت ملي دارد و دانشگاه هم مهم ترين متولي آن است، تشويق و ترغيب دانشجويان به فعاليت هاي علمي، آنان را براي نيل به اين هدف مهم آماده مي سازد و مطالبات جدي مقام معظم رهبري در اين خصوص دست يافتني تر خواهد بود.

رئيس دانشگاه در پايان خاطر نشان کرد: خوشبختانه در سال گذشته مقام هاي بسيار خوبي توسط دفتر انجمن علمي و برخي از انجمن هاي علمي دانشگاه به دست آمد که اين نشان از هدف گذاري صحيح و برنامه ريزي دقيق دانشگاه در پشتيباني، حمايت و بسط چنين انجمن هايي است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها