دانشکده الهیات و معارف اسلامی دانشگاه ایلام افتتاح شد

خانه خبرها

با پي گيري هاي رياست محترم دانشگاه آقاي دکتر علي محمدي، مجوز تاسيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي اخذ شد و صبح امروز با حضور رييس محترم دانشگاه، دکتر اکبرنژاد رييس محترم دانشکده الهيات و معارف اسلامي، حجت الاسلام هاشمي معاون محترم نهاد رهبري در دانشگاه، دکتر شيري معاون محترم پشتيباني، دکتر قرباني معاون محترم آموزشي، دکتر پوراشرف معاون محترم پژوهشي و جمع کثيري از اساتيد و دانشجويان افتتاح گرديد و به طور رسمي فعاليت علمي پژوهشي خود را آغاز نمود.

در حاشيه اين مراسم دکتر اکبرنژاد ضمن عرض تبريک به مناسبت سالروز ازدواج امام علي (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) از پي گيري هاي دکتر علي محمدي در زمينه افتتاح  دانشکده الهيات و معارف اسلامي تقدير نمود.

رييس دانشکده الهيات و معارف اسلامي گفت: هم اکنون بيش از 300نفر در مقاطع مختلف تحصيلي در رشته هاي فلسفه و کلام اسلامي، علوم قرآن و حديث و فقه و مباني حقوق در اين دانشکده مشغول به تحصيل هستند که اين آمار در نيمه دوم سال تحصيلي افزايش چشمگيري خواهد داشت.

در ادامه رياست محترم دانشگاه روند توسعه دانشگاه ايلام را مثبت ارزيابي کرد و گفت: پيگيري هاي  اخذ مجوز تأسيس دانشکده الهيات و معارف اسلامي از زمان رياست قبلي دانشگاه آغاز شده بود که به لطف خداي بزرگ موانع برداشته شد و امروز شاهد تأسيس اين دانشکده در دانشگاه هستيم.

دکتر علي محمدي خاطر نشان کرد: در حال حاضر دانشگاه ايلام با دارابودن 7 دانشکده و نزديک به 7 هزار دانشجو، در رديف دانشگاه هاي برتر قرار مي گيرد و با دانشگاه هاي هم جوار برابري مي کند.

ايشان موفقيت هاي بدست آمده توسط دانشگاه در زمينه اخذ مجوز رشته هاي تحصيلي گوناگون  را گامي مهم در توسعه استان تلقي کرده و ابراز اميدواري نمودند کماکان شاهد کسب موفقيت هاي ديگري در زمينه هاي مختلف باشيم.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها