بیست و یکمین سمینار شیمی آلی ایران در دانشگاه ایلام به کار خود پایان داد

خانه خبرها

«به گزارش خبرنگار روابط عمومي » اختتاميه بيست و يکمين سمينار شيمي آلي ايران، امروز با حضور ، دبير انجمن شيمي ايران، رئيس دانشگاه ايلام و استقبال پرشور اساتيد و دانشجويان سمينار شيمي آلي ايران در سالن آيت الله حيدري دانشگاه ايلام به کار خود پايان داد.

دکتر مريم حجامي، دبير برگزاري اين همايش در اين آيين، استقبال از اين برنامه را چشمگير عنوان کرد و گفت: کيفيت مقالات، پوسترها و پايان نامه هاي ارسالي در حد ISI بودند.

پرفسور زلفي گل، دبير انجمن شيمي ايران نيز 90 درصد از فعاليت هاي علمي که در کشور توليد مي شود را نتيجه کار و تلاش دانشجويان دانست و گفت: وظيفه اساتيد صرفا، مديريت و نظارت بر روند تحقيقات دانشجويان است.


وي حضور صاحب کلامان شيمي را در تمام گردهمايي هاي اين رشته الزامي عنوان کرد و افزود: انجمن شيمي ايران موظف است در هرجايي که به قلم، کلام، راهبرد و ترويج علم شيمي نياز بود حضور داشته باشد.


وي رتبه علمي کشورمان در منطقه را اول دانست و افزود: اگر مي خواهيم انحصار تمام علوم را در دست بگيريم بايد در کنار ارائه مقالات به انجام تحقيقات بنيادين و کاربردي کردن علوم نيز توجه داشته باشيم.


دبير انجمن شيمي ايران با تاکبد بر اين که تمام اساتيد ايراني بايد صاحب مکتب و سبک در جهان باشند، گفت: نگارش مقالات، ترجمه و تاليف کتاب بهترين استراتژي در افزايش برد علمي دانشمندان و انديشمندان ايراني در جهان است.


زلفي گل خاطرنشان کرد: بايد از مسئولان برگزاري سمينار ، در رأس آنها دکتر علي محمدي ، گروه شيمي و تمام تيم اجرايي در طول برگزاري سمينار تشکر و قدر داني نمود و گفت کارکنان دانشگاه در طول سمينار شکل مدريتي دانشگاه را که نشانه از علاقه به دانشگاه و مسئولين دانشگاه است را به نمايش گذاشتند و موجبات به ياد ماندني شدن سمينار شيمي آلي را رقم زدند .

پرفسور کسايي، رئيس کميته شيمي آلي ايران هم در اين همايش گفت: در رتبه بندي هاي بين المللي، شيمي ايران بر اساس تعداد مقالات ارائه شده حائز رتبه 19 در جهان مي باشد.

وي ادامه داد: با وجود آن که تعداد جمعيت ايران و گستردگي کشورمان دو برابر اسرائيل مي باشد، اما تعداد مجلات تخصصي ما در رشته شيمي يک دوم آمار مجلات منتشر شده در اين رژيم غاصب است.

در ادامه اين سمينار، نماينده دانشگاه صنعتي امير کبير با قرائت بيانيه اي مراتب قدرداني و تشکر خود را ازرياست دانشگاه ، دبيرخانه سمينار بيست و يکم ، تيم اجرايي و مردم ايلام به دليل جانفشاني در برابر متجازين بعثي، ايستادگي در هشت سال جنگ تحميلي و روند برگزاري بيست و يکمين سمينار شيمي آلي در دانشگاه  ايلام ابراز کردند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها