گزارش عملکرد یک ساله حوزه امور اداری دانشگاه

خانه خبرها

به گزارش خبرنگار روابط عمومي، جلسه اي با حضور آقاي دكتر شيري معاون محترم پشتيباني و منابع انساني با مدير و کارکنان محترم حوزه امور اداري دانشگاه روز شنبه درسالن جلسات برگزار گرديد.

در اين جلسه هر کدام از مسئولان بخش هاي مختلف امور اداري دانشگاه از قبيل فضاي سبز، اموال، انبار، تدارکات، تأسيسات، خدمات و نقليه، اتوماسيون اداري، کارگزيني و دبيرخانه به ارائه خلاصه گزارشي از فعاليت هاي صورت گرفته در زمينه کاري خود پرداختند.

در ادامه آقاي لطفي مقدم مدير محترم امور اداري ضمن تشکر از همه دست اندرکاران اين حوزه بيان داشتند: سال گذشته در ابتداي تصدي اين مديريت يک استراتژي و چشم انداز ويژه جهت اجراي امور را در نظر گرفتيم و با حرکت در همين مسير به سمت اهداف متعالي و مشخص، امروز به جايگاه مناسبي دست يافته ايم.

ايشان اخلاق مداري را سرلوحه کار امور اداري دانشگاه دانستند و در همين راستا نوع رفتار، گفتار و اخلاق کارکنان اين حوزه را بسيار خوب ارزيابي کردند.

آقاي لطفي مقدم ضمن تقدير و تشکر فراوان از اعتماد رياست دانشگاه به ايشان و همچنين تقدير از حمايت هاي معاونت هاي محترم پشتيباني و منابع انساني سابق و حال دانشگاه، جلب رضايت، پاسخگويي شفاف و رفع مشکلات دانشجويان، کارکنان و اساتيد را از جمله دستاورهاي مهم اين حوزه بيان کردند.

مدير محترم امور اداري دانشگاه ايلام گفت: معرفي اساتيد و کارکنان قرارداد معين و شرکتي جهت ارائه تسهيلات، استفاده از مهمانسراهاي دانشگاه در تهران و شمال کشور و بيمه خودرو از جمله اقداماتي است که در زمينه مسائل رفاهي در دانشگاه صورت گرفته است و مشابه اين جلسه هر ماه به منظور طرح ديدگاه هاي همکاران و بررسي مشکلات و نقاط ضعف، با کارکنان حوزه اداري و مديران امور عمومي دانشکده ها برگزار شده است.

وي افزود: پيگيري و پرداخت کل معوقات 3 سال گذشته کارکنان، ارتقاي شغلي کارکنان، اطلاع رساني و شفاف سازي پرداخت هاي نيروهاي شرکتي با استقرار دفتر شرکت در دانشگاه و نظارت مستمر، پيگيري معوقات مسکن، تغذيه کارکنان رسمي، تبديل وضعيت همه نيروهاي شرکتي موقت به شرکتي دائم بدون افزايش بار مالي براي دانشگاه، تعمير، تجهيز و لايروبي منبع آب دانشگاه، تعمير و تعويض لوله هاي شکسته فرسوده و تعويض 2 دستگاه شناور پمپاژ آب از چاه هفت چشمه به منبع آب اصلي را مديون مساعدت رئيس محترم دانشگاه و معاون محترم پشتيباني و منابع انساني هستيم. همچنين درراستاي ايجاد رضايت، توانمندسازي وبررسي مسائل رفاهي کارکنان، 5 جلسه در کميته اجرايي برگزار شده و تعداد 36 مورد اعمال مدرک تحصيلي کارکنان، 17 مورد تغيير پست، 28 مورد تبديل وضعيت و همچنين سنجش توانمندي و نقاط ضعف کارکنان توسط ارزيابي آنان صورت گرفته است.

خليل لطفي مقدم رعايت سلسله مراتب اداري و نظم را از اصول کار در حوزه امور اداري دانشگاه دانست و خاطر نشان کرد: همکاري در اجراي طرح هاي عمراني از قبيل موزاييک گلخانه، افزايش تعداد اتاق هاي ساختمان اداري، شن ريزي مسير خوابگاه هاي دانشجويي، ايزوگام سقف مجتمع رفاهي و ساير طرح هاي در دست اقدام نيز از دستاوردهاي اين حوزه است.

ايشان صرفه جويي در هزينه هاي اداره نقليه، افزايش کيفيت خدمت رساني رانندگان، پشتيباني خدماتي و نقليه اي در برگزاري آزمون ها و کنکورها، همايش ها، مراسمات مذهبي و سياسي و تعداد بالغ بر 500 مأموريت اداره نقليه را گامي مهم در ارائه خدمات دانست وي همچنين تمرکز کارپردازي در اداره تدارکات، خريد نرم افزارهاي حسابداري و تدارکات، ساماندهي موجودي انبار، خريد مايحتاج و مواد مصرفي دانشگاه، راه اندازي سيستم اتوماسيون اداري، حفظ فضاي سبز موجود و برنامه ريزي براي آينده فضاي سبز دانشگاه، تجهيز و تأمين وسايل مورد نياز و نيروي انساني فضاي سبز را حاصل تلاش بي وقفه همکاران خود دانستند.

لطفي مقدم در پايان سخنان خود ضمن تقدير و تشکر مجدد از رياست دانشگاه، معاون پشتيباني و منابع انساني و ساير معاونين و مديران دانشگاه به جهت همکاري، همدلي و تعاملات صورت گرفته، نتايج بدست آمده در اين حوزه را مديون تلاش همه کارکنان امور اداري دانشگاه در بخش هاي مختلف بيان نمود.

در پايان دکتر شيري معاون محترم پشتيباني و منابع انساني ضمن قدرداني از زحمات همکاران از وضعيت موجود اعلام رضايت کرده و ابراز اميدواري کرد که با اخذ مجوز هيأت امنا و استفاده از پتانسيل هاي درآمدزايي درمزرعه آموزشي مهران، گاوداري دانشگاه، پرديس خودگران، آزمايشگاه مرکزي و ... بسياري از مشکلات معيشتي کارکنان مرتفع گردد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها