دکتر متکان معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزارت علوم: رشد و توسعه دانشگاه در دوسال و چند ماه گذشته خوب ومناسب بوده است

خانه خبرها

دکتر متکان معاون مالي، اداري و مديريت منابع وزارت علوم  در نشست هيات رئيسه دانشگاه ايلام  با تشکر از زحمات مهندس شهاب الدين مشاور وزير نفت  به دليل کمک به سرمايه گذاري در احداث دانشکده نفت وگاز و همچنين حضور مهندس عباس زاده استاندار ايلام در نشست هيات رئيسه دانشگاه ايلام  بيان داشت: به علت حسن نظر شخص رئيس جمهور توسعه همه جانبه دانشگاهها در جمهوري اسلامي در چند سال اخير مديون دولتهاي نهم و دهم است . در اين دوره است که دانشگاهها رشد صد در صدي داشته اند و مسيري  را که بايد در  طي  ساليان متمادي مي­پيمودند  در  فاصله­اي کوتاه تحت حمايت دولت نهم و دهم پيمودند.

دکتر متکان افزود: مجموعه سياستهاي اعمال شده و حمايتهاي شخص رئيس جمهور باعث گرديد که  اعتماد بر دانشگاهها حاکم گردد و در اين فضاي اعتماد، رشد کمي وکيفي صورت گيرد که اين امر سبب شده است که الان جمهوري اسلامي  زودتر  از موعد مقرر به جايگاه اول در منطقه از لحاظ توسعه علمي دست يابد و همچنين از لحاظ رشد علمي در دنيا مقام شانزدهم را کسب نمايد که براي ما اين يک افتخار است.

دکتر متکان در ادامه پيشرفتهاي دانشگاه ايلام را در دو سال و چند ماه گذشته  خوب و مناسب توصيف کرد وگفت: مردم ايلام با مقاومت جانانه خود در طول هشت سال جنگ تحميلي برگردن ما حق زيادي دارند و براي همين بايد با تمام توان در پي  رفع محروميتها و کاستيها باشيم تا گوشه­اي از زحمات گرانقدر اين مردم را جبران نمائيم.

دکتر متکان خطاب به استاندار ايلام گفت: براي توسعه استان راه اندازي پارک علم و فناوري ضروري مي باشد و در اين راستا از استاندار محترم خواهانم با تمام توان کمک نمايد تا پارک علم و فناوري در استان راه اندازي شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها