برگزاری مراسم تقدیر از دانشجویان برتر دانشکده کشاورزی

خانه خبرها

مراسم تقدير از دانشجويان برتر دانشکده کشاورزي با حضور دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه، دکتر کرمشاهي رئيس دانشکده، آقاي هاشمي رئيس دفتر رياست، آقاي فتاحي مدير روابط عمومي دانشگاه، اعضاي هيات علمي و جمعي از دانشجويان صبح امروز در محل آمفي دانشکده برگزار گرديد.

در ابتداي برنامه دکتر کرمشاهي در سخنان کوتاهي ضمن خير مقدم به ميهمانان و حاضرين  در مراسم از حضور دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه در اين مراسم تقدير کرد.

 در ادامه دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه با تبريک به دانشجويان برتر دانشکده کشاورزي به خاطر کسب اين موفقيت ، از حضور در اين مراسم ابراز خرسندي نمود.

دکتر علي محمدي در ادامه  با گراميداشت روز دانشجو و همچنين تقارن اين روز با هفته بسيج گفت: تقارن هفته بسيج با روز دانشجو يک تقارن مبارک است که براي ما مفهوم خاصي دارد.

وي تاکيد کرد: دانشجوياني که در 16 آذر  سال 1332 با تشخيص درست جان خود را در راه مبارزه با استکبار فدا کردند در واقع يک کار بسيجي را انجام دادند و اين تقارن براي ما متذکر اين واقعيت است.

رئيس دانشگاه با اشاره به وظايف و رسالت دانشجويان و بسيجيان بيان داشت: دانشجوي بسيجي و 16 آذري يعني کسي که از تمام ظرفيت حود براي کمک به مردم استفاده مي­کند و در مطالعات درسي و غير درسي و کار پژوهشي و فوق برنامه و همچنين رصد اخبار جهان، منطقه و کشور  با بصيرت تلاش و  مطالعه مي کند تا بتواند فتنه را بشناسد و در دام فتنه گران نيفتد.

دکتر علي محمدي در ادامه با اشاره به وجود امکانات گسترده اي که بعد از انقلاب اسلامي در کشور بوجود آمده است گفت: دانشجويان بايد با مطالعه وضعيت گذشته ايران و استان در گذشته و تحليل در ست آن، تحولات و پيشرفتهاي امروز ايران اسلامي را با تمام معنا درک نمايند و با تمام توان از از اين امکانات حداکثر استفاده را نموده وتمام همت خود را وقف اين امر نمايند که در روند توسعه کشور و علي الخوص در حوزه  علمي  وفناوري موثر باشند .

دکتر علي محمدي خطاب به دانشجويان برتر دانشکده  کشاورزي گفت: شما که با تلاش و پشتکار موفق شده ايد که در بين دانشجويان ورودي هر سال تحصيلي  به عنوان دانشجوي برتر شناخته شويد، بايد بدانيد که اين امر يک موفقيت نسبي است و  به آن  راضي نشويد و سعي وتلاش خود را افزايش داده، تا بتوانيد مدارج عالي تر راه در کوتاه ترين زمان ممکن طي نماييد و براي همين شماها بايد اين موفقيتها را تکرار کرده  و براي تحقق اين امر لازم است  برنامه اي همه جانبه و مدون داشته باشيد.

 رئيس دانشگاه افزود: همچنين لازم است نسبت به اساتيد با احترام برخورد نموده و رعايت ادب  و احترام در برابر اساتيد از رموز موفقيت در امر تحصيل علم مي باشد.

 در پايان اين مراسم  از سي و سه  نفر از دانشجويان برتر دانشکده با اهداء لوح تقير و هديه تقدير بعمل آمد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها