دکتر علی محمدی رئیس دانشگاه: دانشگاه ایلام در زمینه تحصیلات تکمیلی و اصلاح هرم هیات علمی با تاکید بر بومی گزینی به موفقیتهای خوبی دست یافته است .

خانه خبرها

بنا به گزارش روابط عمومي دانشگاه نشست هيأت رئيسه دانشگاه  با حضور  دکتر احمد شوهاني نماينده محترم مردم حوزه شمالي استان در مجلس شوراي اسلامي روز چهارشنبه  مورخ10/8/91  در محل دفتر رياست دانشگاه  برگزار گرديد.

در اين نشست دو طرف ضمن بحث و تبادل نظر در باره وضعيت آموزش عالي استان و روند توسعه دانشگاه  بر تعامل و همکاري در راستاي توسعه همه جانبه استان تاکيد کردند.

 در اين نشست دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ضمن خير مقدم و تشکر از حضور دکتر شوهاني در دانشگاه تاکيد کرد: با توجه به اينکه توسعه استان بيشتر از هر چيز منوط به توسعه منابع انساني است و تربيت منابع انساني کار آمد، متعهد و متخصص در حيطه وظايف دانشگاه است، بنابراين مي­طلبد که مديران محترم اجرايي و نمايندگان محترم استان با دانشگاه تعامل مثبت و مفيد داشته باشند.

رئيس دانشگاه افزود: دانشگاه ايلام آمادگي هرگونه مشاوره وکمک به نمايندگان محترم مجلس و مسئولان اجرايي استان در راستاي انجام وظايف مربوطه در تمامي زمينه­ها را دارد.

دکتر علي محمدي در ادامه با اشاره به اقدامات دانشگاه در جذب اعضاي هيات علمي بيان داشت: خوشبختانه دانشگاه ايلام در زمينه تحصيلات تکميلي و اصلاح هرم هيات علمي با تاکيد بر بومي گزيني به موفقيتهاي خوبي دست يافته است و همين استراتژي را در آينده دنبال خواهد کرد.

رئيس دانشگاه تاکيد کرد: قطعاً رسيدن به آرمان دانشگاه اسلامي مورد نظر حضرت امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيازمند جذب هيات علمي متعهد و متخصص است، که در اين راستا  در دو سال اخير دانشگاه ايلام اقدام جدي به جذب افراد مورد نياز (70 درصد استخدام پيماني بومي، 82 درصد بورسيه­هاي بومي که حکم دارند و 70 درصد بورسيه هاي بومي در دست اقدام) کرده است. ضمن آنکه 19 نفر مربي جهت ادامه تحصيل به دانشگاههاي مختلف کشور اعزام شده اند.

دکتر علي محمدي افزايش تعداد اعضاي هيات علمي  به رتبه دانشيار را از ديگر افتخارات دانشگاه در اين مدت کوتاه اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد دانشياران دانشگاه در اين مدت کم از دو نفر به ده نفر افزايش پيدا کرده­اند که مسير دانشگاه را براي توسعه رشته­هاي تحصيلات تکميلي هموار مي­کند.

در پايان اين نشست دکتر شوهاني ضمن اعلام آمادگي براي همکاري با دانشگاه در هر گونه زمينه­اي، براي مديران دانشگاه آرزوي موفقيت نمود.

شايان ذکر است دکتر شوهاني  از سه طرح عمراني دانشگاه شامل: آزمايشگاه مرکزي، خوابگاه دانشجويي و دانشکده نفت و گاز بازديد بعمل آورد و از روند توسعه اين طرحها ابراز رضايت نمود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها