پیام وزیر علوم به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاهها

خانه خبرها

پيام وزير علوم به مناسبت آغاز سال تحصيلي جديد دانشگاه‌ها

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري فارس، دکتر کامران دانشجو وزير علوم، تحقيقات و فناوري با صدور پيامي آغاز سال تحصيلي جديد را به دانشگاهيان کشور به عنوان پيشگامان توسعه و تعالي ايران اسلامي تبريک گفت.

وزير علوم در اين پيام بر بهره‌برداري از مقتضيات و ظرفيت‌هاي موجود در سال «توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني» به ويژه توفيقات ارزشمند اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد در ايران اسلامي تاکيد کرده است.

در ادامه اين پيام وي ضمن اشاره به  فرصت تاريخي رياست جمهوري اسلامي ايران بر اجلاس سران کشورهاي عضو جنبش عدم تعهد طي 3 سال آتي و پيشنهاد تأسيس کميته علوم، تحقيقات و فناوري با محوريت وزارت علوم در دبيرخانه «نم» از سوي رؤساي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي تاکيد کرده است: شرايط براي تحقق اهداف و پيشبرد برنامه‌هاي نظام آموزش عالي کشور در ابعاد ملي و بين المللي بيش از پيش فراهم شده است. 

وزير علوم در اين پيام با اشاره به اينکه فرا رسيدن مهرماه و آغاز سال تحصيلي جديد براي عموم ملت ايران به ويژه دانش آموزان و دانشجويان، شورآفرين و نويدبخش فردايي بهتر است عنوان داشته است: جامعه دانشگاهي کشور اعم از استادان محترم و دانشجويان عزيز و کارکنان پرتلاش عرصه گسترده ستادي و اجرايي دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي با استعانت از خداوند متعال و اراده‌اي راسخ در انجام شايسته فعاليت‌هاي علمي و پژوهشي، خود را براي ايفاي وظايف و مسئوليت‌هاي خطير آماده مي‌نمايند.

وزير علوم در اين پيام ابراز اميدواري کرده است: جامعه علمي و دانشگاهي به ويژه استادان و دانشجويان با مشارکت فعال در يک بسيج علمي همگاني و با حمايت و مساعدت همه سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي بتوانند نقش ممتاز و متمايز خود را در بهره برداري از امکانات و ظرفيت‌هاي موجود ايفا نمايند و ضمن تثبيت و تعالي جايگاه نخست جمهوري اسلامي ايران در منطقه، رتبه علمي کشور را از مرتبه فعلي به مراتب بالاتر در جهان ارتقاء بخشند.

دکتر دانشجو ضمن تبريک سال تحصيلي جديد، از خداوند متعال توفيقات روزافزون همه پيشگامان توسعه و تعالي ايران اسلامي را تحت توجهات خاصه حضرت وليعصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبري و در خدمتگزاري بيش از پيش به ملت مسلمان و حق شناس ايران و تحقق اهداف و آرمان‌هاي شهدا و امام شهيدان مسألت کرده است.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها