بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در محکومیت کاریکاتور اهانت¬آمیز روزنامه شرق

خانه خبرها

دفاع مقدس در تاريخ ايران اسلامي يکي از اوراق زرين و پرافتخار ملت در خلق حماسه اي جاويدان و نمايش دين باوري و زنده کردن روح عبوديت و بندگي و عشق به مقام شامخ ولايت و رهبري و تأسي جستن از راه سرور و سالار شهيدان اباعبدالله الحسين (ع) به رهبري روح خدا و در استمرار اين راه سعادت بخش با تدبير حکيمانه رهبر فرزانه حضرت امام خامنه اي است.

دفاع مقدس، جنگ نابرابر در بهره گيري از همه سلاح­هاي مدرن از کشورهاي مختلف و بهره مندي از روح ايمان و اراده برآمده از اعتقاد و عشق الهي مردان خداست که با بذل جان خود در برابر همه فدرت ها، ايثار  را به زيبايي به رخ جهانيان کشيد و خواب راحت را از چشمان زرمداران و زورمداران عالم زدود و  عشق و اميد و آزادگي و رهايي را براي همه ملت هاي آزاده دنيا اعم از مسلمان و غيرمسلمان به ارمغان آورد.

در اين ميان، رزمندگان به عنوان پيام‌آوران صلح و عدالت، با جانفشاني و ايثار خود، فرهنگ ايثار و شهادت را تعميق بخشيدند و نه تنها صلح را براي ملت ايران به ارمغان آوردند بلکه منطقه را نيز از فضاي تنش هاي سلطه جويان رهائي بخشيدند. شهيدان دفاع مقدس، گل‌هاي سرسبد صلح آفرينانند که با خون خود، درخت تنومند صلح را آبياري کردند و اين سرزمين هميشه بهاري را از عطر صلح و عدالت بهره‌مند نمودند.

دشمنان قسم خورده نظام جمهوري اسلامي که ضربه سختي از پيروان شريعت اسلام ناب محمدي(ص) خورده اند با توسل به هر وسيله اي از جمله اهانت به ساحت مقدس رسول گرامي اسلام (ص) ، ترور، فتنه، تحريم هاي همه جانبه و... خصومت و دشمني ديرينه خود را آشکار مي کنند متأسفانه تعدادي سرسپرده هم در داخل کشور با آنها هم­دست شده و دل به وعده هاي پوچ آنها داده اند و با کشيدن کاريکاتورهاي اهانت آميزي به قصد تخريب ساحت روحاني بسيج و سخره گرفتن نماد سربند که سراسر جذبه و شيدايي و شور رزمندگان در دوران دفاع مقدس بوده است، اقدام نموده اند اما غافل هستند از اينکه ملت هميشه بيدار ايران اسلامي با حضور به موقع در صحنه به آنان مي فهمانند که نمي توانند کوچکترين خللي در مسير مقدس نظام ايجاد کنند..

اين افراد فريب خورده و بدذات که در وابستگي و سرسپردگي خود به غرب از هيچ کوششي دريغ نکرده و هماهنگ با رسانه هاي وامانده و درمانده شبکه هاي استعماري حرکت مي کنند به خيال خام خود مي توانند با عقل فاصله انديش و نوکري بي چون و چراي خود به عزت و اقتدار بسيجيان و رزمندگان حضرت روح الله(ره) و حضرت امام خامنه­اي(مدظله العالي) لطمه­اي بزنند و غافل هستند از اينکه مورد تمسخر و قهقراي ملت بزرگ ايران اسلامي قرار مي گيرند.

معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام ضمن محکوم نمودن کاريکاتور بي شرمانه روزنامه­اي معلوم­الحال و درخواست مجدانه از قوه قضائيه براي برخورد قاطع با اينگونه روزنامه­ها اعلام ميکند که با تمام وجود، از ارزشهاي ناب مقدس جمهوري اسلامي از جمله رشادت­ها و ايثارگري­هاي رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسيجيان مخلص و فدايي ولايت، در سنگر علم همراه با افسران جوان خود در جنگ نرم دفاع کرده و پيشتيبان راستين ولايت مطلقه فقيه تحت زعامت ولي امر مسلمين حضرت امام خامنه اي هستيم.

معاونت فرهنگي و اجتماعي دانشگاه

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها