محفل انس با قرآن در دانشگاه برگزار شد

خانه خبرها

محفل انس با قرآن شب گذشته با حضور با حضور حميد شاکرنژاد، قاري بين المللي و محمد مهدي حق گويان حافظ قرآن ،دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه ،حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دردانشگاه ،اساتيد،کارکنان و جمع کثيري ازدانشجويان درمحل سالن آيت الله حيدري برگزارشد. 

معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ايلام گفت: انسان‌هاي بزرگ و وارسته در سايه انس با قرآن توانسته‌اند به فضيلت برسند.

حجت الاسلام هاشمي تصريح كرد: اگر عنايت ويژه خداوند و برکت کتاب آسماني اش نباشد هيچ وقت توانايي هاي بزرگ و شگرف در آدمي به وجود نمي آيد و در دسترس انسان قرار نمي گيرد.

 وي با ذکر اشعاري قرآني افزود: اگر انسان ها نجات و قرار روز قيامت را خواهان هستند بايد در مسير قرآن و قرآني بودن و قرآني شدن قرار گيرند.

 حجت الاسلام هاشمي بيان داشت: بنا بر رواياتي از امام حسين (ع)، قرآن ظرفي است که همه انسان ها مي توانند از آن استفاده کنند، با آن انس بگيرند و از آن بهره مند شوند.

 حجت الاسلام هاشمي ادامه داد: فرقي نمي کند که انسان با سواد بالا باشد يا بي سواد؛ چرا که انس با قرآن يک حس دروني و معنوي است که حتي با نگاه کردن به آيات شريف آن مي توان کمال استفاده را برد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها