برگزاری جلسه نقد فیلم«مردی که فردارادید» با موضوع مهدویت

خانه خبرها

جلسه نقد فيلم با حضور جمع زيادي از دانشجويان عصر روز يکشنبه در محل سالن فرزانگان برگزار گرديد.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به اهداف توليد انبوه فيلمهاي آمريکايي گفت: از ميان مجموعه اهداف، بزرگترين هدف توليد انبوه فيلمهاي آمريکايي القاي قدرت و شکوه ايالات متحده به مردم جهان و بيان اينکه آمريکا ناجي جهان است مي باشد.

حجت الاسلام حسيني نيا هدف از نقد فيلم «مردي که فردا را ديد» بيان ماهيت پيچيده و مرموز اين فيلم در پرداختن به مسئله مهدويت و تخريب اسلام دانست و گفت:  مسلمين و علي الخصوص شيعيان به بحث منجي و ظهور او در آخرالزمان اهتمام ويژه اي دارند و شيعه معتقد است ائمه بعد از پيغمبر خاتم(ص) دوازده نفرند و يک اصل مبنايي وجود دارد مبني بر اينکه زمين هيچگاه از حجت خدا خالي نخواهد بود و در همين راستا امام دوازدهم هم براساس روايات نقلي و هم بر مبناي تحليلهاي عقلي وجود حقيقي دارد و الان در دوران غيبت کبري به سر برده ولي با تحقق شرايطي روزي به امر خداوند متعال او که همنام پيامبرخاتم (ص)است ظهور خواهد کرد و حکومت ظالمان و جباران و مستکبران را در هم خواهد کوبيد.

حجت الاسلام حسيني نيا تاکيد کرد: پرداختن به مسئله ظهور فقط مختص آينده نيست و حال را هم در بر مي گيرد و کسي که در حالت انتظار به سر مي برد بايد خود را اصلاح کرده و در همه جهات آماده باشد تا زماني که موضوع ظهور تحقق يابد.

حجت الاسلام حسيني نيا در ادامه علت تخريب و هجمه عليه موضوع مهدويت را ميزان اهميت آن براي مسلمين دانست و گفت: استکبار و غرب در مواجهه با موضوع مهدويت تاکنون چهار نوع راهبرد را طراحي و پياده کرده اند که اين امر از برنامه ريزي و توجه دقيق آنها حکايت دارد.

اين راهبرد شامل انکار، تخريب، تحريف و جايگزيني مي باشد.

ودرهمين راستا توليد فيلمهاي مختلف و از جمله فيلم «مردي که فردا را ديد» توسط شرکتهاي توليد فيلم آمريکايي واروپايي دارد ادامه اين حرکت  مي باشد.

حجت الاسلام حسيني نيا هدف اصلي توليد اين فيلم را تخريب چهره مسلمانان دانست وگفت: فيلم مي خواهد به بيننده القا کند که مهدي که منجي مسلمانان است سومين چهره ضد مسيح مي باشد و او فردي ضد غرب خواهدبود.

و مي خواهد به مردم غرب اين پيام را انتقال دهد که دشمن غربيها مسلمانان مي باشد و آنها آغازگر جنگ سوم جهاني خواهند بود.

حجت الاسلام حسيني افزود: ارمغان غرب براي مردم جهان دروغ، مکر، فريب، چپاول، غارت، جنگ، خونريزي، قتل، دشمني و عقب ماندگي بوده است و حال که بعد از ساليان طولاني مسلمانان بيدار شده و ماهيت دروغين غرب را شناخته اند مي خواهند باورهاي اصيل مسلمانان را تخريب نموده و آنها را دشمن مردم غرب معرفي نمايند.

وي تاکيد کرد: بايد ماهيت فريب اين فيلمهاي تبليغاتي را به مردم شناساند تا دشمن در تحقق هدف خود ناکام بماند.

حجت الاسلام حسيني پيروزي اسلام و مستضعفان را وعده خداوند متعال دانست و گفت: براساس آيات قرآن و روايات اسلامي روزي خواهد رسيد که هيبت و جبروت ستمکاران و ظالمان در هم خواهد ريخت و اين وعده خداوند است و اين هجمه سنگين تبليغاتي و رواني هم با شکست مواجه خواهد شد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها