معاون هماهنگی طرح ضیافت:تلاش، پیگیری و برنامه ریزی عوامل اجرایی موجبات رضایت دانشجویان را فراهم نموده است

خانه خبرها

حاج قدرت شکوهنده مسئول هماهنگي دومين طرح ضيافت انديشه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: براي برگزاري مطلوب و عالي دومين طرح ضيافت انديشه از حدود يک ماه قبل با برنامه ريزي دقيق و برگزاري سه جلسه هماهنگي بين مسئولين اجرايي تمهيدات لازم براي برگزاري طرح فراهم گرديد.

امسال باتوجه به محدود بودن طرح و فشردگي آن از نفرات کمتري براي اجراي طرح دعوت شدند که البته اين افراد از بين کساني انتخاب شدند که پارسال به طور فعال در اجراي طرح فعاليت داشتند.

وي افزود: براي اين دوره خوابگاه انديشه به طور کامل در اختيار طرح قرار گرفت و نمازخانه و محوطه آن با کمک تاسيسات دانشگاه در مدت زماني کم جهت برگزاري مراسمات مختلف آماده گرديد.

همچنين براي رفاه حال دانشجويان در محوطه نزديک سلف غذاخوري مکاني براي برگزاري نماز و ادعيه تامين شد.

وي با اشاره به برگزاري مراسمات مختلف در اين طرح گفت: در اين طرح مراسمات مختلفي شامل ادعيه و مناجات، شب شعر، شب خاطره، محفل انس با قرآن، پاتوق، جلسات سخنراني و نقد فيلم برگزار مي شود که سعي شده است با برنامه ريزي دقيق دانشجويان بتوانند در تمامي اين طرحها شرکت نموده و استفاده لازم را ببرند.

آقاي شکوهنده با اشاره به تلاش خستگي ناپذير عوامل اجرايي جهت برگزاري طرح گفت: در اين طرح عوامل اجرايي با سختکوشي، پيگيري و برنامه ريزي و با اخلاص مدت زيادي از وقت خود را جهت برگزاري طرح اختصاص مي دهند که جا دارد از زحمات و تلاشهاي اين عزيزان کمال تشکر و تقدير را به عمل آورم زيرا اگر تلاش اين عزيزان نبود برگزاري طرح در سطح بسيار عالي امکان نداشت.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها