برگزاری سخنرانی خانم محمدی درطرح ضیافت اندیشه

خانه خبرها

سخنراني خانم محمدي استاد حوزه در باره الگوهاي جوانان عصر روز سه شنبه 11/5/90 در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد.

خانم محمدي درابتداي جلسه گفت: روابط اجتماعي جامعه ما بيمار است و تا زماني که اين رفتار سالم نشود همه کارها آب در هاون کوبيدن خواهد بود.

 خانم محمدي به روش هاي الگوگيري جوانان در جامعه اشاره کرد و بيان داشت:راه الگوگيري جوانان ما اشتباه است و البته همه انسان ها در زندگي برخي مسيرها را گم مي کنند. 

خانم محمدي به مد و استفاده از مد در جامعه اشاره کرد و افزود: استفاده از مد هم مي تواند خوب و هم مي تواند بد باشد و اين خوب و بد بودن به طريقه استفاده از مد بر مي گردد.

وي تصريح کرد: اگر الگوهاي ما، الگوهايي باشند که بر اساس اصول عقلاني تربيت و تدوين شده باشند مي توانند جامعه را از تزلزل نجات دهند در غير اين صورت هرج و مرج و فساد نتيجه الگوهاي نامناسب خواهد بود.

خانم محمدي به معضل بدحجابي در جامعه اشاره کرد و گفت: بدحجابي يک معضل دائمي است.

وي افزود: در جامعه ما هنوز اصل ها پياده نشده است و در عين حال ما به دنبال پياده کردن و اجرايي کردن ظواهر هستيم و چون باطن و اصل درست نيست ظواهر باعث ضرر و زيان مي شوند.

خانم محمدي تاکيد کرد: امروزه هنرپيشه ها براي بسياري از جوانان و نوجوانان ما الگو شده اند و اين در حالي است که اينان اصلا الگوهاي مناسبي نيستند، زيرا به خاطر شغل و حرفه خود در هر نقشي ظاهر مي شوند يک روز خوب و يک روز بد. 

خانم محمدي افزود: البته کارگردانان ما مي توانند طوري فيلم نامه را پياده و تنظيم کنند که مخاطبان ديگر به هنرپيشه ها توجه نکنند و جذب شخصيت و ماهيت نقش شوند و نقش و شخصيت را الگوي خود قراردهند نه بازيگران را. 

وي در پايان بيان داشت: روابط اجتماعي جامعه ما بيمار است و تا زماني که اين رفتار سالم نشود همه کارها آب در هاون کوبيدن خواهد بود.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها