حجت الاسلام هاشمی:برای غلبه بر جنگ روانی غرب باید آنها را درفضای سایبری ورسانه ای رسوا نمائیم

خانه خبرها

حجت الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ودبير برگزاري طرح ضيافت انديشه در جلسه نقد فيلمهاي هاليوودي واسلام هراسي با اشاره به قدرت رسانه اي استکبار گفت:امروز در عصر ارتباطات ورسانه ها ديگر صحبت از دهکده جهاني نيست بلکه خانه شيشه اي جايگزين اين عنوان شده است وامروز افراد در سرتاسر جهان مي توانند در اتاق خود با سايرنقاط دنيا ارتباط برقرار نمايد.

وي افزود:براي همين در اين راستا کشوري که بتواند از فضاي سايبري ورسانه اي استفاده نمايد مي تواندافکار عمومي را در اختيار گرفته وسياستهاي خود را پيش ببرد.

حجت الاسلام هاشمي با اشاره به فضا سازيهاي غرب در جهان گفت: غربيها در حالي که خودشان بزرگترين جنايتها را مرتکب مي شوندبه علت اينکه از طريق امپراطوري رسانه اي  بر روي افکار عمومي مردم جهان تاثير گذار هستند خودرا طرفدار صلح وحقوق بشر جا مي زنند واين در حالي است که خودشان بزرگترين نقض کنندگان صلح وحقوق بشر هستند.

حجت الاسلام هاشمي تاکيد کرد: کساني مي توانند در برابر سياستهاي آنها مقابله نمايند که بتوانند روشنگري نموده واز طرف ديگر در بالاترين سطح خود را در مقابل آنها تجهيز نموده وبا ايجاد آمادگي در مخاطبان خود پرده از سياستهاي خصمانه ومزورانه آنها بردارند.

حجت الاسلام هاشمي صحنه  جهاني را صحنه تقابل حق وباطل عنوان کرد وبيان داشت: تا زماني که اين تقابل وجود دارد مبارزه هم ادامه خواهد اداشت وبراي همين جوامع بايد خود را  در تمام عرصه ها توانمند نمايند چراکه غرب جزء زبان زور زبان ديگري نمي شناسد وزماني که آنها فهميدند طرف مقبل قدرت وتوان ايستادگي رادارد در سياستهاي خود بازنگري مي نمايندواميد است با تکيه برخدواند متعال همانطور که دشمن در بسياري از سياستها وراهبردهايش در مواجهه با انقلاب اسلامي از سال 1357 تاکنون با شکست مواجه شده اين روند همچنان ادامه پيدا نمايد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها