دکترتوکلی: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد 4 خرداد 91 اعلام می‌شود

خانه خبرها

مشاور عالي رئيس سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به برگزاري آزمون کارشناسي ارشد در 99 کد رشته امتحاني گفت: با برگزاري آزمون در 32 کد رشته و 159 هزار و 165 داوطلب در عصر جمعه، آزمون کارشناسي ارشد پايان يافت.

دکترحسين توکلي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: آزمون کارشناسي ارشد در دو نوبت صبح و بعدازظهر روزهاي چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار شد و آمار داوطلبان حاضر در آزمون و غايبان جلسه پس از جمع آوري کليه پاسخنامه ها اعلام مي شود.

وي افزود: کليد پاسخنامه به سئوالات در هر يک از کدرشته ها بر اساس برنامه پيش بيني شده از روز يکشنبه 7 اسفند ماه منتشر مي شود و پس از قرائت پاسخنامه ها توسط ماشين علامت خوان و کنترل هاي چندباره پاسخنامه و تاييد صحت کليه پاسخنامه ها، کارنامه داوطلبان پس از محاسبه نمرات خام، تراز و نمرات کل منتشر مي شود.

دکترتوکلي خاطرنشان کرد: کارنامه داوطلبان آزمون کارشناسي ارشد سال 91 در روز چهارم خرداد 91 بر روي سايت سازمان سنجش آموزش کشور قرار مي گيرد و پس از آن مجازين به انتخاب رشته مي توانند در روزهاي 5 تا 9 خرداد کد رشته يا کد رشته هاي مورد نظر خود را در فرم انتخاب رشته درج کنند.

مشاور عالي رئيس سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: فهرست اسامي پذيرفته شدگان نهايي در نيمه اول شهريورماه در روزهاي 11 تا 13 شهريور اعلام مي شود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها