پیام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت دهه فجرو سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

خانه خبرها

وزير علوم، تحقيقات و فناوري  با صدور پيامي  به مناسبت دهه فجر و سي و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ، برتجديد پيمان دانشگاهيان کشور با آرمانهاي مقدس امام راحل و شهيدان به ويژه شهداي عرصه علم و فناوري تاکيد کرد .

به گزارش روابط عمومي وزارت علوم  در پيام دكتر كامران دانشجو آمده است : دهه مبارکه فجر و سالروز ورود تاريخي رهبر کبير انقلاب اسلامي و بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران در 12 بهمن ، و پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي در 22 بهمن سال 1357 فرا مي­رسد و ملت مبارز ايران در کنار آزادي­خواهان جهان به­ويژه کشورهاي به­پا خواسته اسلامي جشن سي و سومين سالگرد انقلاب اسلامي را در شرايطي برگزار مي­نمايند که موج بيداري اسلامي و اسلام­خواهي در جهان، حکومت­هاي استبدادي و وابسته را به لرزه انداخته است.

در ادامه پيام وزير علوم تاكيد شده است : اگر در بهمن سال 1357 ملت ايران به تنهايي پرچم مبارزه با استبداد داخلي و استعمار خارجي را برافراشت اينک مردم مسلمان در ساير کشورها هم­صداي مردم ايران، آرمان­هاي جهاني اسلام را فرياد مي­زنند و خواهان استقرار نظام­هاي مردمي بر اساس معنويت، عدالت، استقلال و آزادي مي­باشند.

دكتر دانشجو در اين پيام تاكيد كرده است :اينک در سي و سومين بهار آزادي، جامعه دانشگاهي کشور به­عنوان پيشگامان جنبش و بيداري اسلامي همگام با ساير اقشار ملت مسلمان ايران در يوم­ا... 22 بهمن به صحنه خواهند آمد و با تجديد پيمان با آرمان­هاي مقدس شهيدان در ادامه راه خود به­ويژه تلاش و جهاد علمي و پژوهشي در جهت استقلال و خودکفايي کشور علي­رغم دسيسه­ها و توطئه­هاي رنگارنگ دشمنان تأکيد مي­نمايند.

در بخش پاياني پيام وزير علوم اعلام شده است : جامعه دانشگاهي ايران اسلامي ضمن بيعت مجدد با رهبر فرزانه انقلاب و اعلام تبعيت از مقام عظماي ولايت، اتحاد و يکپارچگي خود را در مقابل استکبار جهاني به نمايش خواهد گذاشت و با پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي، اميد واهي دشمنان را به­ويژه با شرکت يکپارچه در نهمين دوره انتخابات مجلس شوراي اسلامي به يأس بدل خواهد نمود.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها