عناوین ایام‌الله دهه فجر

خانه خبرها

ستاد مرکزي دهه فجر انقلاب اسلامي در آستانه فرارسيدن سي و سومين سالگرد عيد بزرگ و ولادت انقلاب اسلامي با صدور اطلاعيه‌اي مشترک، عناوين ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي در سال 1390 را اعلام کرد.

به گزارش کميت? ارتباطات و اطلاع رساني ستاد مرکزي ده? فجر انقلاب اسلامي در اين اطلاعيه آمده است: دگر بار عطر روحبخش ماه بهار انقلاب اسلامي، ماه پرخاطر? بهمن 1357 ، در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامي مي‌رسد و تمامي مردم انقلابي و مبارز ايران اسلامي را سرشار از شور و حماسه‌ي حضور مي‌سازد .

و اينک در سومين سال از دهه عدالت و پيشرفت ، و در سي و سومين سالگرد بهار پيروزي انقلاب اسلامي و آستانه‌ي ايام ‌الله دهه مبارک فجر سال 1390 به پاس فداکاري‌ها و ايثار تمامي رزمندگان و مردم غيور و شهيد پرور ايران اسلامي نام، ياد و خاطره آن عزيزان گلگون کفن را گرامي داشته و با اداي احترام به مقام شامخ و رفيع آن شهيدان و رزمندگان ، طنين پيام سرخ حسيني شهداي انقلاب اسلامي را در گوش جهان فرياد مي کنيم .

شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستاد مرکزي ده? فجر انقلاب اسلامي با توجه به شرايط و مقتضيات سال جاري در داخل کشور و انتشار امواج خروشان بيداري اسلامي در اقصي نقاط جهان و برپايي خيزش ها و قيام هاي مردمي در کشورهاي تحت نظام هاي سلطه حکام ديکتاتور ودست نشاند? غربي و با هدف ترويج و تعميق آرمان هاي والاي انقلاب اسلامي ، حفاظت و حراست و اعتلاي هويت ملي اسلامي - ايراني در عرصه هاي پيش روي داخلي و بين المللي ، افزايش اميد و نشاط و پويايي و تجديد قواي نيروهاي انقلاب اسلامي و گسترش مشارکت عمومي اقشار مختلف مردم و تقويت همبستگي عمومي ، وحدت و وفاق ملي به نامگذاري ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي به شرح زير اقدام کرد.
عناوين ايام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامي ـ 1390

چهارشنبه - 12/11/1390 ـ شهادت امام حسن عسگري(ع) ـ بازگشت امام خميني(ره) به ميهن اسلامي انقلاب اسلامي،امامت حضرت ولي عصر (عج)، امام خميني (ره)،ولايت و رهبري

پنج ‌شنبه: 13/11/1390 - انقلاب اسلامي، ايمان، جهاد ، شهادت

جمعه:  14/11/1390 - روز فناوري فضايي - انقلاب اسلامي، انتظار فرج ، حاکميت جهاني اسلام و استکبارستيزي
شنبه:
  15/11/1390 - انقلاب اسلامي، جهاد اقتصادي، فرهنگ و احياي ارزشهاي اسلامي

يکشنبه: 16/11/1390- آغاز هفته وحدت - انقلاب اسلامي، قرآن، بصيرت ديني و وحدت امت اسلامي  دوشنبه: 17/11/1390- انقلاب اسلامي، رسالت و منزلت زن مسلمان   
سه ‌شنبه:
  18/11/1390- انقلاب اسلامي، جوانان، خودباوري و نهضت علمي     
چهارشنبه: 19/11/1390- روز نيروي هوايي انقلاب اسلامي، آمادگي دفاعي، بسيج و اقتدار ملي
        
پنج ‌شنبه:
   20/11/1390 - انقلاب اسلامي، عدالت گستري، مردم سالاري ديني و حمايت از مستضعفان
جمعه: 21/11/1390ـ روز احسان و مهرورزي ـ ميلاد حضرت محمد (ص) - ميلاد حضرت امام جعفر صادق(ع)
انقلاب جهاني اسلام، پيامبر اعظم (صلي الله عليه و آله وسلم) و بيداري اسلامي

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها