انتصاب مدیران گروه آموزشی علوم دامی و مکانیک ماشین­های کشاورزی

خانه خبرها

طي احکام جداگانه اي ازسوي دکتر علي محمدي رئيس دانشگاه جناب آقاي دکتر فرشيد فتاح­نيابه سمت مدير گروه آموزشي علوم دامي وجناب آقاي دکتر رضا يگانه به سمت مدير گروه آموزشي مکانيک ماشين­هاي کشاورزي منصوب گرديدند.روابط عمومي دانشگاه براي اين عزيزان آرزوي موفقيت دارد.

                                                متن احکام

 برادر گرامي جناب آقاي دکتر فرشيد فتاح­نيا

عضو محترم هيات علمي دانشگاه

سلام عليکم

با احترام، پيرو حکم شماره 149/1/د مورخ 17/11/90 نظر به مراتب شايستگي و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم از تاريخ ياد شده با حفظ     مسئوليت­هاي آموزشي و پژوهشي به مدت 2 سال به عنوان «مدير گروه آموزشي علوم دامي دانشکده کشاورزي» منصوب مي­شويد. انتظارمي­رود با توکل بر قدرت لايزال الهي و هماهنگ با سياست­هاي کلي دانشگاه و همفکري مسئولان دانشکده و اعضاي گروه ذيربط در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

دکتر طاهر علي محمدي

رئيس دانشگاه

برادر گرامي جناب آقاي دکتر رضا يگانه

عضو محترم هيات علمي دانشگاه

سلام عليکم

با احترام، پيرو حکم شماره 209/1/د مورخ 18/2/91 نظر به مراتب شايستگي           و تجارب ارزنده جنابعالي، به موجب اين حکم از تاريخ ياد شده با حفظ     مسئوليت­هاي آموزشي و پژوهشي به  مدت 2 سال به عنوان «مدير گروه آموزشي مکانيک ماشين­هاي کشاورزي» منصوب مي­شويد. انتظارمي­رود با توکل بر قدرت لايزال الهي و هماهنگ با سياست­هاي کلي دانشگاه و همفکري مسئولان دانشکده و اعضاي گروه ذيربط در انجام وظايف محوله موفق و مؤيد باشيد.

دکتر طاهر علي محمدي

رئيس دانشگاه

               

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها