جلسه پرسش وپاسخ ریاست محترم دانشگاه با کارکنان رسمی

خانه خبرها

جلسه پرسش وپاسخ ریاست محترم دانشگاه با کارکنان رسمی وپیمانی با حضور معاون اداری ومالی ،مدیر امور اداری وجمع زیادی از کارکنان رسمی رأس ساعت 11 صبح روز چهارشنبه مورخ 14/6/86 در محل سالن فرزانگان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر قربانی ضمن خسته نباشید به کارکنان واظهار رضایت بخاطر حضور در جمع آنان گفت:نکته مهمی که باید در تمامی امور کاری ما مراعات گردد خدامحوری است وچنانچه این امر محقق شود وکار را برای رضای خدا انجام دادیم ومورد توجه مسئول بالاتر هم قرار نگرفت بخاطر خشنودی خدا کار را به نحو احسن انجام دهیم.

در ادامه کارکنان به بیان دیدگاهها ،نظرات ،مشکلات وراهکاری خود پرداختند که اهم مسائل حول محور افزایش اضافه کار،حل مشکل کمک هزینه مسکن،ادامه تحصیلات وتوجه بیشتر به ایثارگران مطرح گردید.

در پایان دکتر قربانی با اعلام اینکه تمامی مسائل مطرح شده از طرف کارکنان را یاداشت کرده تأکید کرد:اینجانب مدیریت تلاش را مطرح کرده ام و اعتقاد دارم وقتی که ادعای بسیجی بودن واصولگرایی داریم باید بیشتر وبهتر خدمت کنیم چونکه توقع جامعه وعلی الخصوص جوانها از ما بیشتر است.

دکتر قربانی با اشاره به مسائل مطرح شده در جلسه افزود :در مورد کمک هزینه مسکن به اتفاق معاون اداری ومالی پیگیر هستیم که انشاءالله این مسئله حل می گردد،در رابطه با ادامه تحصیلات معتقدم کارکنان دانشگاه متناسب با رشته خود مدارج دانشگاهی را طی کنند چونکه یک سازمان وقتی می تواند رو به جلو حرکت کند که کارکنان توانمندی داشته باشد.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها