بازدید قائم مقام وزارت از دانشگاه ایلام

خانه خبرها

مراسم جشن آغاز سال تحصیلی با حضور آقای دکتر حسینی قائم مقام محترم وزیر و رئیس دانشگاه پیام نور کشور، استاندار محترم ایلام، جمعی از مدیران کل و رؤسای سازمانهای استان راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه 14/7/87 در محل سالن آیت اله حیدری دانشگاه ایلام برگزار گردید.

در ابتدای مراسم آقای دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به آقای دکتر حسینی و استاندار ایلام و دیگر میهمانان از دانشگاه بعنوان باشگاه معرفت یاد کرد و گفت: چراغ توسعه هر نظامی به دست دانشجویان و اهل علم و معرفت روشن می شود.

آقای دکتر قربانی افزود: خوشبختانه امروز کشورمان به ویژه در سه سال گذشته مسیر رشد و تعالی را می پیماید و نقش دانشگاهها در رشد و تعالی نظام به عنوان سربازان جبهه علمی بسیار مؤثر و حایز اهمیت بوده است.

در ادامه آقای دکتر حسینی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی 88-87 به دانشجویان گفت: جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهش علمی پیشتاز منطقه است و رشد جنبش نرم افزاری و تولید علمی کشورمان از وضعیت مطلوب و قابل توجهی برخوردار است.

قائم مقام وزیر علوم افزود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اتکا به نیروهای دانش آموخته بلندترین قله های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح می کند.

آقای دکتر حسینی به آرمانگرایی دانشجویان اشاره کرد و افزود: دانشجویان امروز باید در صحنه های اجتماعی و سیاسی حضور چشمگیری داشته باشند. در ادامه آقای مهندس غراوی استاندار ایلام گفت: دانشجویان باید در عرصه نوآوری و شکوفایی پیشتاز باشند.

وی افزود: دانشجویان بعنوان طلایه داران عرصه علم و معرفت باید همواره در راستای موفقیت بیش از پیش عرصه های علمی و فناوری اهتمام جدی داشته باشند.

 

 

 

 

 

 

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها