جلسه سخنرانی دکتر احمدزاده

خانه خبرها

جلسه سخنرانی دکتر احمدزاده با حضور رئیس دانشگاه، معاونین، مدیران و جمع زیادی از دانشجویان در محل سالن آیت اله حیدری برگزار شد.

دکتر قربانی رئیس دانشگاه ضمن خیر مقدم به دکتر احمدزاده و حاضرین به دستاوردهای دولت نهم در بخش آموزش عالی اشاره کرد و گفت: در این مدت با پیگیریهای مستمر دانشگاهها در سطح کشور از رشد کمی و کیفی برخوردار شده اند و تقریبا بین پذیرفته شدگان کنکور و داوطلبان کنکور توازن برقرار شده و نکته مهم در طرح این موضوع گسترش آموزش عالی در مناطق محروم می باشد و در همین راستا در تمامی شهرستانهای استان ایلام واحدهای دانشگاهی راه اندازی شده است.

رئیس دانشگاه افزود: بر اساس تاکید و رهنمون مقام معظم رهبری و تصریح برنامه چهارم توسعه دوره های تحصیلات تکمیلی گسترش یافته و هر سال 25% بر تعداد پذیرفته شدگان دوره کارشناسی ارشد افزوده می شود.

در ادامه دکتر احمدزاده با بیان قسمتی از دستاوردهای دولت نهم گفت: جهت گیری مورد تاکید ریاست محترم جمهوری عدالت در برنامه ها و اجرا می باشد و نکته ای که در این راستا حائز اهمیت است اینکه جسارت سوء استفاده کم شده و مردم در جامعه بخوبی این امر را حس می کنند.

دکتر احمد زاده در ادامه افزود: تعاون در قرآن مورد تاکید قرار گرفته و در اقتصاد اسلامی که باید عدالت محور امور باشد ایجاد مراکز تعاونی نقشی راهبردی دارد و بدین لحاظ در دولت نهم 1100 میلیارد تومان به بخش تعاونی اختصاص یافته است.

دکتر احمد زاده در ادامه به اهتمام دولت نهم به بخش مسکن اشاره کرد و گفت: بعلت پاره ای از مشکلات تهیه مسکن و هزینه بالای آن از دغدغه های بزرگ و حاد جامعه ما می باشدو آنچه در کار دولت نهم متمایز است، اهتمام دولت به حل ریشه ای مشکل مسکن می باشد.

وی افزود: بعد از انقلاب 1800000 قطعه زمین واگذار شده اما در دولت نهم 1300000 قطعه در اختیار مردم قرار گرفته است.

 

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها