سومین نشست هم اندیشی توسعه کار آفرینی در دانشگاه ایلام

خانه خبرها

سومين نشست هم انديشي توسعه كار آفريني در دانشگاه ايلام با حضور دكتر اله ياري نماينده وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، دكتر قرباني رئيس دانشگاه، دكتر  پوراشرف معاون پژوهشي،دكتر مرادنژادي مدير دفتر كارآفريني و ارتباط با جامعه، جمعي از اساتيد، نمايندگان سازمان گردشگري در دانشگاه برگزار گرديد.

در اين نشست دكتر اله ياري مدير توزيع كارآفريني وزارت علوم، تحقيقات و فناوري با بيان اين مطلب كه مبحث كارآفريني در حال حاضر يكي از معضلات عمده كشور است گفت: كشور ما شايد دومين كشور جوان جهان مي باشد و جوانان ما نياز مبرمي دارند كه بعد از فارغ التحصيلي از دانشگاه بتوانند توان خود را در زمينه هاي مورد نياز به كار گيرند.

دكتر اله وردي افزود: ده سال است كه مراكز كارآفريني ايجاد شده اند و بعد از ده سال بستر مناسبي ايجاد شده است كه مي تواند مورد استفاده دستگاههاي اجرايي قرار گيرد. وي باتشكر از دانشگاه ايلام بخاطر برگزاري فعالانه و داوطلبانه نشست هاي كارآفريني افزود: دانشگاه ايلام يكي از فعالترين مراكز كشور در زمينه كارآفريني مي باشد و با پتانسيلي كه در اين زمينه نشان مي دهدفرصت بسيار مناسبي براي دستگاههاي اجرايي در هر زمينه اي است كه از موضوع كارآفريني استفاده كنند.

 در ادامه دكتر قرباني رئيس دانشگاه گفت: اميدواريم بتوانيم با كمك ادارات استان ايلام در بخش هايي كه نقطه اتصال و اتكا ادارات به همديگر است، بتوانيم به شكوفايي برسيم. دانشگاهها هم در دوره جديد به سوي كارآفريني در حركت هستند و نماد توسعه دانشگاه اين است كه چقدر محصولاتش بتواند در بازار علم و صنعت خريدار داشته باشد و چه مقدار بتواند در بازار علم و صنعت خريدار داشته باشد و چه مقدار بتواند دردهاي جامعه را درمان كند و مرهمي بر آلام جامعه باشد.

متخصصان دانشگاهي نيز مي توانند به عنوان مشاوراني صديق بدون هيچ چشمداشتي در خدمت دستگاههاي اجرايي باشند، به عبارت ديگر دانشگاه بتواند اتاق فكري بزرگ براي مديران استان باشد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها