جشن ازدواج دانشجویی 72 زوج دانشجوی دانشگاه

خانه خبرها

جشن ازدواج دانشجويي 72 زوج دانشجوي دانشگاه با حضور حجه الاسلام لطفي نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام،‌دكتر قرباني رئيس دانشگاه، دكتر صفرلكي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه، و جمع زيادي از دانشجويان ساعت 4 بعدازظهر روز سه شنبه 27/1/87 در محل سالن آيت اله حيدري برگزار گرديد. در اين مراسم باشكوه كه حضور گسترده دانشجويان شور و نشاط خاصي به آن بخشيده بود دكتر قرباني رئيس دانشگاه با اعلام تبريك ولادت يازدهمين امام شيعيان حضرت امام حسن عسكري (ع) و تبريك ازدواج دانشجويان اظهار داشت: دانشگاه ايلام در حالي يازدهمين جشن ازدواج دانشجويي خود را برگزار مي كند كه با وجود كمي اعتبار ماسعي خود را بر آن داشتيم تا بدون قرعه كشي تمامي 72 زوجي كه ثبت نام نموده بودند براي ازدواج دانشجويي همگي در جشن شركت نموده و مزاياي تقديمي را دريافت نمايند.

در ادامه حجه الاسلام لطفي نماينده ولي فقيه در استا ن ايلام و امام جمعه ايلام ضمن تبريك ولادت امام يازدهم و ازدواج دانشجويان به حضور خود در جشن پرداخت و گفت: اين پيوند نوراني و اسلامي را در اين روز فرخنده خدمت شما تبريك مي گويم و علت حضور اينجانب سهيم بودن در شادي شما عزيزان است و اميدوارم زندگي پرباري داشته باشيي.

در ادامه حجه الاسلام هاشمي معاون نهاد نمايندگي مقام معظم رهبر به ارائه گزارشي از روند برگزاري جشن پرداخت . در اين مراسم شادي بخش گروه تئاتر شوگار لرستان به اجراي نمايش پرداخت و در پايان زوجهاي جوان با هم عكس يادگاري گرفتند.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها