در جلسه شورای اداری شهرستان ایلام صورت گرفت؛موافقت وزیر علوم با تأسیس دانشگاه صنعتی ایلام

خانه خبرها

خبرگزاري فارس: وزير علوم تحقيقات و فناوري با تأسيس دانشگاه صنعتي ايلام موافقت كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس، دکتركامران دانشجو وزير علوم تحقيقات و فناوري روز سه‌شنبه در جلسه شوراي اداري شهرستان ايلام حاضر شد.

در اين جلسه ابتدا روح‌الله ارجمندي فرماندار ايلام و فولادي نماينده ايلام، ايوان ،شيروان، چرداول و مهران بخشي از مشكلات و مسائل مربوط به شهرستان ايلام را مطرح كردند.

در ادامه اين جلسه وزير علوم با بيان اينكه حدود 90 درصد مصوبات دور اول سفرهاي استاني و بيش از 90 درصد مصوبات دور دوم سفرهاي استاني هيئت دولت به استان ايلام اجرايي شده است، اظهار داشت: اين مسئله نشان مي‌دهد كه هيئت دولت مصوبات خوبي براي اين استان داشته و مسئولان اجرايي نيز به خوبي به وظايف خود عمل كرده‌اند.

وي با بيان اينكه دور سوم سفرهاي استاني با اولويت نگاه فرهنگي در حال انجام است، افزود: مسائلي كه مسئولان مربوطه در اين جلسه مطرح كردند در جلسات هيئت دولت نيز مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

وزير علوم همچنين با اشاره به درخواست مسئولان اين شهرستان براي تاسيس دانشگاه صنعتي ايلام گفت: بنده موافقت اصولي خود را با تاسيس دانشگاه صنعتي ايلام اعلام مي‌كنم و اين مسئله را به شوراي گسترش آموزش عالي نيز ابلاغ خواهم كرد.

دکتردانشجو با بيان اينكه ايجاد دانشگاه در كشور شرايط خاص خود را دارد، اضافه كرد: دانشگاه جديد بايد حداقل سه دانشكده با سه گرايش مختلف داشته باشد و به همين دليل بايد طرح مناسبي براي اين كار تنظيم شود تا آن را بررسي كنيم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: به هر حال اين مسئله را پيگيري خواهم كرد و براي آن در سال جاري بودجه‌اي قرار خواهيم داد و در سال آينده نيز تلاش مي‌كنيم بودجه مناسبي براي آن در نظر بگيريم و البته شما هم بايد در مجلس براي آن رديف بودجه بگيريد.

آخرین اخبار

© تمامی حقوق این سایت برای دانشگاه ایلام محفوظ است

شما از نسخه قدیمی مرورگر خود استفاده می کنید و قادر به مشاهده صحیح این سایت نخواهید بود.
لطفاً مرورگر خود را به روز نمایید
دانلود آخرین نسخه مرورگرها